Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Jag stoppade in pizzan i micron och väntade.
3 maj, 2014 16:13
|
|
Borttagen
|
3 maj, 2014 16:15
|
|
Borttagen
|
Snart ringde det. Jag tog ut pizzan.
3 maj, 2014 16:17
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och vände om. Jag gick upp till Zackes hus och knackade på. Jag hoppades att Erika inte var hemma. Iallafall var inte hennes bil parkerad på gården.
3 maj, 2014 16:19
|
|
Borttagen
|
Jag hörde att det ringde på dörren. Jag gick slött mot hallen och öppnade.
3 maj, 2014 16:22
|
|
Borttagen
|
- Hej, sade jag tyst när Zacke öppnade.
3 maj, 2014 16:23
|
|
Borttagen
|
3 maj, 2014 16:26
|
|
Borttagen
|
- Alltså... Jag överreagerade igår. Förlåt, sade jag och såg ner i marken.
3 maj, 2014 16:27
|
|
Borttagen
|
3 maj, 2014 16:28
|
|
Borttagen
|
- När jag gick och blev sur på dig, sade jag,
3 maj, 2014 16:29
|
Du får inte svara på den här tråden.