Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Har nyligen gjort en trollstav och glaserat pepparkaka ![]() ![]() Min kompis har gjort ett par Luna glasögon både som riktiga och som pepparkaka Jättefina grejer! Jag tror jag snor din ideé om pepparkakan, so watch out pepparkakor, here I come! Btw, jag och en kompis ska snart göra trollstavar! 29 nov, 2011 19:39 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Har nyligen gjort en trollstav och glaserat pepparkaka ![]() ![]() Min kompis har gjort ett par Luna glasögon både som riktiga och som pepparkaka Fina! Pepparkakan ser ju mumsig ut... Kompisens (Klara_Grints mamma har gjort degen och kristyren. Sorry men pepparkakan är borta, nånstans i min mage ![]()
29 nov, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort pepparkakor som såg ut som ett I , ett ♥ , ett H och ett P.
jag placerade dom så här : I ♥ HP inann jag åt upp dom , hihi 30 nov, 2011 14:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Har nyligen gjort en trollstav och glaserat pepparkaka ![]() ![]() Min kompis har gjort ett par Luna glasögon både som riktiga och som pepparkaka Fina! Pepparkakan ser ju mumsig ut... Kompisens (Klara_Grints mamma har gjort degen och kristyren. Sorry men pepparkakan är borta, nånstans i min mage suupersnygga! 30 nov, 2011 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Har nyligen gjort en trollstav och glaserat pepparkaka ![]() ![]() Min kompis har gjort ett par Luna glasögon både som riktiga och som pepparkaka Fina! Pepparkakan ser ju mumsig ut... Kompisens (Klara_Grints mamma har gjort degen och kristyren. Sorry men pepparkakan är borta, nånstans i min mage Då vill jag inte ha den! 30 nov, 2011 15:10 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Har nyligen gjort en trollstav och glaserat pepparkaka ![]() ![]() Min kompis har gjort ett par Luna glasögon både som riktiga och som pepparkaka Fina! Pepparkakan ser ju mumsig ut... Kompisens (Klara_Grints mamma har gjort degen och kristyren. Sorry men pepparkakan är borta, nånstans i min mage Då vill jag inte ha den! Haha ![]()
30 nov, 2011 16:17 |
|
Liva11
Elev |
jag funderar på att sy hufflepuffs märke och sätta upp i mitt rum
Liva11 30 nov, 2011 16:52 |
|
JosefinFini
Elev |
30 nov, 2011 16:57 |
|
Twix
Elev |
Go for it! 30 nov, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Min stav jag vann i en duell med en ''Snatcher''.
Grymt fult duellerat av honom, men jag tog honom ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! 30 nov, 2011 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen