The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad görs pies? :3
14 jan, 2014 16:53 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad görs pies? :3 lyssnar på fin musik och planerar hur jag vill klippa håret nästa gång jag går till frisören :3 ;;
14 jan, 2014 16:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Vad görs pies? :3 lyssnar på fin musik och planerar hur jag vill klippa håret nästa gång jag går till frisören :3 Oh nice c: då gör du något roligare än det jag gör xD läxa.. *suck* 14 jan, 2014 16:57 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Vad görs pies? :3 lyssnar på fin musik och planerar hur jag vill klippa håret nästa gång jag går till frisören :3 Oh nice c: då gör du något roligare än det jag gör xD läxa.. *suck* Jag gjorde min läxa igår ;;
14 jan, 2014 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Vad görs pies? :3 lyssnar på fin musik och planerar hur jag vill klippa håret nästa gång jag går till frisören :3 Oh nice c: då gör du något roligare än det jag gör xD läxa.. *suck* Jag gjorde min läxa igår Jag har denna svenskauppgiften(som dock ska lämnas in om typ tre veckor lol), engelska glosor(men vem orkar lägga tid på det, daah?) och workbook, men den har jag glömt i skolan.. .__. 14 jan, 2014 16:59 |
|
Kim Potter
Elev |
14 jan, 2014 16:59 |
|
Alice Weasley
Elev |
14 jan, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
Rollar ^^
~ Idag fick jag beskedet att min mentor ska sluta som vår mentor och istället bli biträdande rektor. ;-; Hon var den bästa mentorn/läraren EVER på alla sjuttioelva skolor jag gått på. </3 (egentligen har jag bara gått på två, ((badum-tss)) men aja...) 14 jan, 2014 17:04 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Rollar ^^ ~ Idag fick jag beskedet att min mentor ska sluta som vår mentor och istället bli biträdande rektor. ;-; Hon var den bästa mentorn/läraren EVER på alla sjuttioelva skolor jag gått på. </3 (egentligen har jag bara gått på två, ((badum-tss)) men aja...) Skriiiiv.... På.... ROLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack c:
14 jan, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
JAG SHIPPAR FELETE/DINNICK
14 jan, 2014 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen