Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Okej." Jag kom och satte mig bredvid henne och kysste henne mjukt.
9 dec, 2013 19:58
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lite generat och lutade huvudet mot hans axel.
"Vars är dom andra?"
Mumlade jag.
9 dec, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
Jag knyckte på axlarna.
"Har ingen aning."
9 dec, 2013 20:03
|
|
Borttagen
|
Dom visste ju inte att jag var vampyr än
9 dec, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag pussade henne på kinden.
10 dec, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
Jag suckade lite. Jag ville till mina gamla kompisar... Saknade faktiskt världen som den såg ut förut.
15 dec, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
"Vad är det?" Frågade jag försiktigt och strök bort en hårslinga från hennes panna.
15 dec, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
"Ingenting..."
Jag kunde ju inte säga så till honom... Men just nu kändes han bara som en bror... Jag fick genast dåligt samvete för att ha tänkt så.
15 dec, 2013 15:57
|
|
Borttagen
|
"Jag ser ju att det är något...?" Mumlade jag och tittade in i hennes ögon.
Hon såg skuldmedveten ut och jag rynkade pannan.
"Vad är det?"
15 dec, 2013 15:59
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 16:00
|
Du får inte svara på den här tråden.