Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 134 135 136 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Okej." Jag kom och satte mig bredvid henne och kysste henne mjukt.

9 dec, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


Jag skrattade lite generat och lutade huvudet mot hans axel.
"Vars är dom andra?"
Mumlade jag.

9 dec, 2013 19:59

Borttagen

Avatar


Jag knyckte på axlarna.
"Har ingen aning."

9 dec, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


Dom visste ju inte att jag var vampyr än

9 dec, 2013 20:11

Borttagen

Avatar


Jag pussade henne på kinden.

10 dec, 2013 16:26

Borttagen

Avatar


Jag suckade lite. Jag ville till mina gamla kompisar... Saknade faktiskt världen som den såg ut förut.

15 dec, 2013 15:52

Borttagen

Avatar


"Vad är det?" Frågade jag försiktigt och strök bort en hårslinga från hennes panna.

15 dec, 2013 15:53

Borttagen

Avatar


"Ingenting..."
Jag kunde ju inte säga så till honom... Men just nu kändes han bara som en bror... Jag fick genast dåligt samvete för att ha tänkt så.

15 dec, 2013 15:57

Borttagen

Avatar


"Jag ser ju att det är något...?" Mumlade jag och tittade in i hennes ögon.
Hon såg skuldmedveten ut och jag rynkade pannan.
"Vad är det?"

15 dec, 2013 15:59

Borttagen

Avatar


"Det är inget"

15 dec, 2013 16:00

1 2 3 ... 134 135 136 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.