Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag skrattar och fortsätter dansa.
14 dec, 2013 09:47
|
|
Borttagen
|
Jag dansar som en galning.
(Brian är hööööög)
15 dec, 2013 00:42
|
|
Borttagen
|
(märker det xD)
Jag måste tillslut vila mig ett tag
15 dec, 2013 00:56
|
|
Borttagen
|
"Heej då", jag vinkar mot Pling medan jag fortsätter att hoppa/dansa/röra på mig.
15 dec, 2013 00:57
|
|
Borttagen
|
Jag vinkar tillbaka och går och sätter mig i ett hörn.
15 dec, 2013 00:58
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 01:01
|
|
Borttagen
|
Sam sätter sig bredvid mig och stirrar läskigt.
15 dec, 2013 01:07
|
|
Borttagen
|
(Sammie är nya Stalker-Neville?!)
Helt plötsligt danser en tjej helt vilt framför mig. DÅ fattar jag hur full jag är och drar mig bort från dansgolvet.
15 dec, 2013 01:11
|
|
Borttagen
|
(ja  )
Jag går bort från Sam men han följer efter. Jag börjar springa.
15 dec, 2013 01:13
|
|
Borttagen
|
(  )
15 dec, 2013 01:19
|
Du får inte svara på den här tråden.