Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kanske det." skrattar D'Tan och kramar tillbaka lite lätt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 27 jun, 2013 23:45 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag gillar den här planeten, och dig." sa hon och gav honom en kyss.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 10:50 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan sträcker lite på sig. "Borde vi göra så här framför besättningen?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 13:58 |
|
Vildvittra
Elev |
"Varför inte? Har de inte märkt något är de blinda." sa hon roat och såg in i hans ögon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 15:49 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan suckar lite lätt men ler ialla fall. "Att du kan bete dig så..men jag antar att det är bra." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 16:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon nickar och ler, "Men självklart, man ska visa för andra vad man känner så länge det inte är svaga känslor." ler hon lite lätt mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 16:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan skrattar till och nickar. "Det är rätt." säger han och ler.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 16:21 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag vet jag har alltid rätt." sa hon i en överlägsen road ton.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 16:28 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mh." D'Tan bara ler och börjar att gå iväg.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 16:41 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vart ska du?" frågar hon och tar ett steg mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 16:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen