I en förändrad värld (Roll för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
5_lollipop_5
Elev |
"Såklart!" svarade Fanny på Lissys kuggfråga.
Hon log för att det hade låtit helt naturligt när hon hade presenterat Robin. "Vi kan gå tillsammans, men jag och Robin måste hålla oss gömda." fortsatte hon allvarligt. Iancorn <3
10 jun, 2013 17:29 |
|
Lolly0101
Elev |
(( Okej vad har jag missat ??))
10 jun, 2013 19:41 |
|
5_lollipop_5
Elev |
10 jun, 2013 19:43 |
|
Lolly0101
Elev |
( Aha , Så jag är fortfarande m. LIssy
11 jun, 2013 12:24 |
|
Borttagen
|
Jenna hade ingen aning hur länge de befunnit sig där. Hennes kropp värkte efter slagen och hennes själ värkte efter att se Olivia bli slagen. Även om Jenna hade vetat var rebellerna befann sig för de hade tydligen flytt de förra ställena efter attacken på det som Jenna gett upp till Översten. Hon hade försökt finna dem men gett upp. Fast vem visste vad som väntade Jenna ifall hon åter igen funnit dem. Det var ju trotts allt hennes fel att flera kanske ett hundratal av dem dött pga henne så hon hade helt enkelt slutat leta. Ifall de andra visste att hon visste skulle de aldrig förlåta henne.
En ensam tår rann nedför hennes skitiga och blodiga kind. Den landade på betonggolvet som var nerstänkt av blod och bildade en liten blöt fläck som sakta försvann, torkade. 11 jun, 2013 15:21 |
|
5_lollipop_5
Elev |
De fortsatte genom korridoren och tittade in i varje cell de såg. Efter ännu en krök stannade Fanny tvärt och föste in alla igen bakom kröken. En vakt stod på vakt utanför en cell och bakom honom kunde Fanny skymta Jenna.
"Ok!" sa hon till de andra. "Om ni tre..." hon pekade mot Lissy, Vanessa och Vera, "om ni tre lurar iväg vakten så kan jag och Robin försöka få upp låset. Det där är cellen vi letar efter." Iancorn <3
11 jun, 2013 17:31 |
|
Majis
Elev |
De som slagit både mig och Jenna hade föravunnit. Vi kunde nu röra oss. Jag såg att Jenna var ledsen ocgh det verkade på nåt sätt inte vara sorg över alla slag, utan nåb slags djupare sorg.
"Vad står på?" Frågde jag. Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 jun, 2013 17:34 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Ja, ok, men hur ska vi avleda dem?" sa Lissy oroligt. "Vi kan ju inte locka dem efter oss, då får vi grymt mycket problem"
13 jun, 2013 18:09 |
|
Lolly0101
Elev |
"Eller inte !" sa jag åt lissys komentar
13 jun, 2013 20:54 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Men hur skulle vi inte få problem om vi lockade till oss vakterna?" frågade Lissy. Hon var nästan irriterad över Vanessas oförsiktighet. "Om vi kallar hit dem kommer vi verkligen att få problem med att ta oss ut igen!! Det bästa kanske är om vi bara håller utkik, och gömmer oss om de kommer. Vi kan gå ut åt lite olika håll i korridorerna så att vi ser längre"
13 jun, 2013 21:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen