Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mössa
dels för att jag inte kan ha vantar om jag inte har mössa och dels för att det är mycke enklare att virka en mössa än vantar, tycker jag. 22 sep, 2012 17:39 |
|
ginnyw123
Elev |
22 sep, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Mössa ^^ Älskar speciellt beanies
22 sep, 2012 17:53 |
|
LoonyMe
Elev |
22 sep, 2012 17:58 |
|
Elin Lovegood
Elev |
22 sep, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Mössa
22 sep, 2012 18:36 |
|
Disenchanted
Elev |
22 sep, 2012 20:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bara för att jag har för liiiite att göra så tänker jag ta mig tid att svara på alla som jag vet med mig att jag inte svarat på (plus de som jag är tveksam på).
Göteborg, hallon, vänster, måne, snabbhet, rita, citron, silver, fotboll, friends, gräs, päronsoda, Norge, fisk, Lejonkungen, blå, Johnny Depp, Matte, båt, lakrits (ogillar men kola är värre), Olympiska spelen, Frankrike, bruna ögon, höst, lady gaga, gran, vatten, zebra, öron, Musse Pigg, Svart, Snusmumriken, tatuering, rock, tacos, svart hår, HIMYM, popcorn, Robinson (idag)/Fångarna på fortet (barndomen), hur, simma, biologi och DUDUDUDUUUUHHH... MÖSSA... eller VANTAR!!! Nej. Mössa! eller? SVÅRAST HITTILLS JU! Men jag svarar VANTAR. Ja. För mina händer saknar blodcirkulation och MÅSTE ha vantar. Jag får typ börja med det NU. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 sep, 2012 20:16 |
|
AlexZz
Elev |
Mössa. :3 Det är så mysigt att ha dem på sig. Men jag gillar ju vantar också! D:
Jag väljer vönsar. (Figurera ut vad det är ni! XD) . .
22 sep, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Du vet, jag bet vad det är <:Mössa. :3 Det är så mysigt att ha dem på sig. Men jag gillar ju vantar också! D: Jag väljer vönsar. (Figurera ut vad det är ni! XD) Jag brukar använda det ordet 22 sep, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen