Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 134 135 136 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


vad sägs som fina Gränna? Det ligger ju lite smått i mitten och är ett fint ställe som man kan åka till med familjen på sommaren och det är ju polkagrisstaden! Det kanske?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

27 aug, 2012 20:18

Borttagen

Avatar


Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

27 aug, 2012 20:20

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Det finns ju tåg också Och ett trevligt ställe att vara på semester fast ändå inte så hemskt mycket folk

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

27 aug, 2012 20:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Det finns ju tåg också Och ett trevligt ställe att vara på semester fast ändå inte så hemskt mycket folk


Bor du i Gränna?

27 aug, 2012 20:28

Detta inlägg ändrades senast 2012-08-27 kl. 20:30
Antal ändringar: 1

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Det finns ju tåg också Och ett trevligt ställe att vara på semester fast ändå inte så hemskt mycket folk


Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära!

Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Men vi snackar om att vara i Gränna

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

27 aug, 2012 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Det finns ju tåg också Och ett trevligt ställe att vara på semester fast ändå inte så hemskt mycket folk


Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära!

Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Men vi snackar om att vara i Gränna


Å, jaha!

27 aug, 2012 20:30

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Det finns ju tåg också Och ett trevligt ställe att vara på semester fast ändå inte så hemskt mycket folk


Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära!

Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Men vi snackar om att vara i Gränna


Å, jaha!

Så det skulle kanske kunna funka?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

27 aug, 2012 20:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Det finns ju tåg också Och ett trevligt ställe att vara på semester fast ändå inte så hemskt mycket folk


Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära!

Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Men vi snackar om att vara i Gränna


Å, jaha!

Så det skulle kanske kunna funka?


Tja, det beror på vilken datum det är. Skolan har nämnligen börjat för mig.

27 aug, 2012 20:36

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.

Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Det finns ju tåg också Och ett trevligt ställe att vara på semester fast ändå inte så hemskt mycket folk


Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära!

Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Men vi snackar om att vara i Gränna


Å, jaha!

Så det skulle kanske kunna funka?


Tja, det beror på vilken datum det är. Skolan har nämnligen börjat för mig.

Samma här Jag har ingen aning, men kanske under nåt lov? xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

27 aug, 2012 20:41

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Jag vet nog inte om jag skulle kunna komma, skulle nog inte få åka till gränna direkt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

28 aug, 2012 07:04

1 2 3 ... 134 135 136 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.