The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
vad sägs som fina Gränna?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that.
27 aug, 2012 20:20 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that. Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that. Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Bor du i Gränna? 27 aug, 2012 20:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-27 kl. 20:30
|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that. Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära! Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that. Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära! Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Å, jaha! 27 aug, 2012 20:30 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that. Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära! Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Å, jaha! Så det skulle kanske kunna funka? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that. Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära! Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Å, jaha! Så det skulle kanske kunna funka? Tja, det beror på vilken datum det är. Skolan har nämnligen börjat för mig. 27 aug, 2012 20:36 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Helsingborg, so I don't now about that. Det är inte långt till Gränna från Helsingborg! Vi har nästan lika långt, jag typ nån minut närmare... xD Liksom det är ju lite i mitten. Bara tre timmar! Liksom jag har åkt två och en halv timme till Lund två gånger i veckan för några år sedan så tre timmar är ju inte så mycket Bor du i Gränna? Det är ju Ganska nära! Nej, jag bor ca tre timmar bort från Gränna Å, jaha! Så det skulle kanske kunna funka? Tja, det beror på vilken datum det är. Skolan har nämnligen börjat för mig. Samma här Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:41 |
|
Jessica Tonks
Elev |
28 aug, 2012 07:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen