Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
När jag kollar upp på dig och märker att du redan sitter och kollar på mig och snabbt vänder bort blicken, då blir jag pirrig i magen. Men frågan är: Vad betyder det?
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 19 maj, 2013 18:53 |
|
hyperion
Elev |
Var du seriös när du sa det där och skulle jag kunna vara ett alternativ? För om du vill ha mig så är det bara att du tar mig. Jag har varit din ett bra tag ändå.
![]()
19 maj, 2013 19:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag HATAR min klass! Det är inte alls som att jag överdriver, jag menar det verkligen upp till 100%.
De behandlar mig helt annorlunda bara för att jag har autism. Utefryser mig, kallar mig omogen bara för att jag inte är någon fjortis-typ utan vill vara mig själv, kallar mig tönt för att jag bryr mig om djur och natur, respekterar aldrig mina åsikter och retar mig varje dag. De ställer alltid såna förnedrande frågor och stirrar alltid på mig när jag är i närheten. De frågar mig alltid varför jag inte svarar de när de pratar med mig och detta som står i spoilern är det jag så hemskt gärna vill säga till dem. Spoiler: Tryck här för att visa!
19 maj, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
Maria
Du är så underbart fin, jag älskar dig ok? 20 maj, 2013 15:58 |
|
Sara Weasley!
Elev |
20 maj, 2013 16:47 |
|
Frivolt
Elev |
E!
Ja, dissa mig du bara! Spela ditt jäkla skyrim och strunta i att svara på mina sms...göret bara! -.- FAAN!!! Jag som trodde du kände något speciellt för mig, jag hade visst fel..... 21 maj, 2013 23:02 |
|
_Bella_<3
Elev |
22 maj, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Clara, Madde, Måns
Just sayin', idag älskar jag er ♥ 22 maj, 2013 15:21 |
|
scarhead
Lärare |
du är 13, inte 3. skärp dig förfan, inse att ditt barnsliga sätt lyser genom allt du gör. du förväntar dig att jag ska förlåta dig och lägga allt bakom mig för att du vill ha något från mig?
dra åt helvete. så jävla trött på att personer som dig ska köra med mig, bestämma över mig, kräva så mycket och inte ge tillbaka och förvänta sig att du ska kunna göra allt möjligt och fortfarande kunna ha allting kvar. hon kanske inte ser genom dig, men det har jag. och jag är så jävla trött på det. du är välkommen tillbaka in i mitt liv när du har växt upp och ändrat ditt beteende, för kära du, du är ingen jag vill dela mitt liv med längre. 22 maj, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
Jag Älskade dig alltid nej nej jag Älskar dig alltid Herman!
23 maj, 2013 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen