The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
22 feb, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
zzzzz *sover* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
22 feb, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag är rätt så väldigt flum, får jag vara med?
23 feb, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jaJag är rätt så väldigt flum, får jag vara med? 23 feb, 2012 16:44 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Lills: ^Känner mig trög nu. Men jag fattar dem inte... De är bara skumma, det är de som gör dem roliga. Fast det är många som inte fattar. Man slänger in rosa köksaker i händelser. Det brukar bara vara jag som skrattar när jag drar sånna
23 feb, 2012 16:45 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Lills: ^Känner mig trög nu. Men jag fattar dem inte... De är bara skumma, det är de som gör dem roliga. Fast det är många som inte fattar. Man slänger in rosa köksaker i händelser. Det brukar bara vara jag som skrattar när jag drar sånna Hehe, okej... ![]()
23 feb, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
det var en gång 2 vänner som satt i en trapp upp gång då dog den ena men det gorde inget för den anndra hadde en rosa slev
23 feb, 2012 16:50 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
23 feb, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: min kopis kom på den hon sa att det var jag som dog XPdet där blev för skummt...... 23 feb, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Vad har hänt de senaste tre dagarna? Ni har skrivit 20 sidor medan jag var borta xD
23 feb, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen