The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
^
Bra^^ 31 dec, 2011 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av carro78: Jag vill ha harrys garderob nuu!! För jag vill ha en hogwarts klädnad!! Då blir det tråk för mig, hans uniform har fel färg. :c BLÅTT SKA DET VA! 8D 31 dec, 2011 12:28 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Jamen vi kan ju köpa egna klädnader? Tycker inte vi ska sno harrys, det är lite synd ju S: Vi kan bara flytta in i hans garderob och ha fest där! 8D 31 dec, 2011 12:29 |
|
carro78
Elev |
31 dec, 2011 12:30 |
|
Borttagen
|
^
^ Oooh, fest. :3 *blir glad igen* 31 dec, 2011 12:30 |
|
Minidjuret
Elev |
Jepp, fest! Vi bjuder in harry sen xD
31 dec, 2011 12:31 |
|
carro78
Elev |
31 dec, 2011 12:33 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2011 12:34 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Precis Men ska gå nu. Gott nytt år alla! 8D 31 dec, 2011 12:35 |
|
carro78
Elev |
31 dec, 2011 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen