Harry Potter skämt
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hahahahh XD
4 maj, 2012 10:43 |
|
Borttagen
|
Jag vet varför bertie bots bönorna med vax smak smakar så.
Någon har haft de bönorna i örat och sen lakt till backa de 4 maj, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
okej ... rolig
4 maj, 2012 10:51 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet varför bertie bots bönorna med vax smak smakar så. Någon har haft de bönorna i örat och sen lakt till backa de Varför har någon haft bönan i örat då?
4 maj, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
vet inte. kanske för att det skulle bli den smaken eller för att retas
4 maj, 2012 15:54 |
|
-Patronus-
Elev |
4 maj, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
det är väll inte du som har gjort det hoppas jag
4 maj, 2012 15:55 |
|
Avazette
Elev |
Are you the dark lord?
- Yes. Then why are you all pale? Fight! 4 maj, 2012 15:56 |
|
-Patronus-
Elev |
4 maj, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
nej.
det är väll inte du som har tagit en böna i örat och sen lakt tillbacka den 4 maj, 2012 15:57 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen