Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dramione99: taaack gmn ♥ ♥dsm ♥
29 aug, 2012 18:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
29 aug, 2012 19:20 |
|
ginnyw123
Elev |
29 aug, 2012 19:27 |
|
mums
Elev |
29 aug, 2012 19:32 |
|
Lills
Elev |
29 aug, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att oli123 är som den nya J K Rowling.
Ps: hon har jätte bra fantasi! 29 aug, 2012 20:49 |
|
HannaPanna
Elev |
ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE.
MissFniss ♥
29 aug, 2012 22:30 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥
29 aug, 2012 22:32 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥ AAW, VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG VET ATT JAG HAR GJORT DIG GLAD! ♥ NÄR DU ÄR GLAD ÄR JAG GLAD ♥ TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA ♥♥ DU ÄR GULDVÄRD ♥
29 aug, 2012 22:38 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥ AAW, VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG VET ATT JAG HAR GJORT DIG GLAD! ♥ NÄR DU ÄR GLAD ÄR JAG GLAD ♥ TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA ♥♥ DU ÄR GULDVÄRD ♥ DU ÄR SÅ BRA PÅ ATT BESKRIVA DIG SJÄLV ♥ "DU ÄR GULD VÄRD" ÄR VERKLIGEN DET DU ÄR ♥♥♥
30 aug, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen