Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LovisaPotter
Elev |
A.k: Tack sötnöt! Du är bäst bästiie! ♥
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 28 aug, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha.... Ja, det kan man säga. XD Skrivet av Borttagen: Vi är ena riktiga hönshjärnor. xP Tack för en jättebra dag, Captain J. Det har varit jätteroligt och jättetrevligt. :3 Lite prat om höns, kor, modellbygge och tatueringar blev det. X) Men roligt var det i alla fall. X) Tack för idag också. :3 Det var också trevligt. :3 28 aug, 2012 20:50 |
|
SabinaPotter
Elev |
norixxa för hon alltid finns där för mig, även om jag är en rätt usel kompis ibland
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 28 aug, 2012 20:59 |
|
96hpevanescence
Elev |
29 aug, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Alltså ååååååh, jag måste bara ge VÄRLDENS största komplimang till Ginny00! ♥
Du är så himla underbar, bästig, söt, rolig, fantastisk och allt det där! Jag hoppashoppashoppas verkligen att vi ses på mässan! ♥ 29 aug, 2012 17:37 |
|
Dramione99
Elev |
Här kommer en liiten komplimangbomb, xD
Spoiler: Tryck här för att visa! Och eftersom att ni är så kloka och smarta si vet ni förstås att vi inte citerar detta inlägg? Oki? ♥ 29 aug, 2012 17:57 |
|
Tonks_xD
Elev |
29 aug, 2012 18:00 |
|
Noctum
Elev |
29 aug, 2012 18:08 |
|
HannaPanna
Elev |
29 aug, 2012 18:11 |
|
Kedjebrev
Elev |
29 aug, 2012 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen