GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HAHA jag kan vara lite förvirrande ibland XDSkrivet av Borttagen: IDÉ!!! HarryPotterr: EiraEiraEiraEira. Varför kan vi inte ha TRE tävlingar samtidigt? Man kan få skicka in till vilken av dem man vill, eller alla. Plz? :3 Va? Men att vi inte bara har fototävling, utan att man kan få skicka in ett bidrag med en låt eller en novell eller alla tre eller två eller vad man nu vill. Aha! 17 feb, 2013 14:47 |
|
Borttagen
|
Hmmmmmmmm. Okej vi kör såhär .. En tävling där man kan lämna in antingen en novell, en bild eller en låt/cover som handlar på nåt sett om gemenskap. Låter det ok?
17 feb, 2013 15:00 |
|
Borttagen
|
Jag ska se om jag hinner med!
17 feb, 2013 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det låter awesome Hmmmmmmmm. Okej vi kör såhär .. En tävling där man kan lämna in antingen en novell, en bild eller en låt/cover som handlar på nåt sett om gemenskap. Låter det ok? 17 feb, 2013 15:18 |
|
Borttagen
|
okej. Fast det kan bli rörigt.. Kanske är lättare att bara ta fototävling...
17 feb, 2013 15:21 |
|
Borttagen
|
Okej, jag har ett problem, jag vill gärna ha en brevvän utomlands men hittar ingenting, har suttit och letat super länge men hittar Ingenting! Någon som kan och vill hjälpa mig med någon gratis sida med brevvänner som skriver på engelska, helst i Storbrittanien! Hjälp, någon!?
17 feb, 2013 15:28 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej. Fast det kan bli rörigt.. Kanske är lättare att bara ta fototävling... Jag är på!
17 feb, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, jag har ett problem, jag vill gärna ha en brevvän utomlands men hittar ingenting, har suttit och letat super länge men hittar Ingenting! Någon som kan och vill hjälpa mig med någon gratis sida med brevvänner som skriver på engelska, helst i Storbrittanien! Hjälp, någon!? du sa ju att du hittade en ju! 17 feb, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, jag har ett problem, jag vill gärna ha en brevvän utomlands men hittar ingenting, har suttit och letat super länge men hittar Ingenting! Någon som kan och vill hjälpa mig med någon gratis sida med brevvänner som skriver på engelska, helst i Storbrittanien! Hjälp, någon!? du sa ju att du hittade en ju! Det kostade tydligen pengar 17 feb, 2013 15:43 |
|
Borttagen
|
Jaha.. Det var ju inte så kul.
17 feb, 2013 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen