Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Komplimang till Sara Weasley! för att hon är en riktigt awesome syster ♥
28 aug, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Erica Potter taaack ♥
28 aug, 2012 16:26 |
|
Ingis
Elev |
28 aug, 2012 17:02 |
|
BlondaHermione
Elev |
28 aug, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Little J: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Little J: Skrivet av Borttagen: Jag vill ge Little J en stor och fet komplimang. För att vara den bästa Mugglis bästizen EVER ♥ Neij, det är jag inte, du är det! ♥ PÖH.... DET ÄR DU! ♥ Men allvarligt, jag vill träffa dig. Det är du och du och du och du som är bäst. För att du finns där, pratar med mig, hjälper mig, och allt - så är du mer än bäst. Ord kan inte beskriva hur awesome, fin och söt du är. För du är bäst. Och om någon säger något annat så ljuger den, bara för att... Den är korkad. För det jag sägr är sant. Jenny. Är. Typ. Bäst. I. Hela. Världen! And I Love You! ♥ NÅ JO; SÄKERT JO! Jag vill träffa dig med. Neij, det är du och du och du... *Några timmar senare* som är bäst. Men just nu är det ju du som hjälper MIG! Men om jag säger något annat då? Då ljuger du! 28 aug, 2012 17:43 |
|
Miskel
Elev |
28 aug, 2012 18:27 |
|
JosefinFini
Elev |
28 aug, 2012 19:03 |
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 28 aug, 2012 19:18 |
|
Miskel
Elev |
28 aug, 2012 19:28 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Komplimang till childhoodlight, eftersom att du alltid skriver så awesome inlägg och skapar sjukt awesome trådar. :3
28 aug, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen