GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HELLU MÄNNISKOR NU FÅR NI RÖSTA! Ni får till kvart i två på er Vad ska vi ha? En musiktävling En fototävling En novelltävling Citera mig och säg vad ni tycker! Fototävling eller musiktävling! 17 feb, 2013 13:11 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: foto eller musik. helst foto!HELLU MÄNNISKOR NU FÅR NI RÖSTA! Ni får till kvart i två på er Vad ska vi ha? En musiktävling En fototävling En novelltävling Citera mig och säg vad ni tycker! ![]()
17 feb, 2013 13:38 |
|
Borttagen
|
Fototävling får det bli!
17 feb, 2013 13:41 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 feb, 2013 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D': 17 feb, 2013 14:09 |
|
Borttagen
|
HEJ
vill bara göra lite reklam och säga att jag har startat mugglis mello 2013! DELTADELTADELTA 17 feb, 2013 14:29 |
|
Borttagen
|
Ja! Jag är medlem!
Har ni tänkt på att det bara är 13 slytherinnare här??lol 17 feb, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
IDÉ!!!
HarryPotterr: EiraEiraEiraEira. Varför kan vi inte ha TRE tävlingar samtidigt? Man kan få skicka in till vilken av dem man vill, eller alla. Plz? :3 17 feb, 2013 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: IDÉ!!! HarryPotterr: EiraEiraEiraEira. Varför kan vi inte ha TRE tävlingar samtidigt? Man kan få skicka in till vilken av dem man vill, eller alla. Plz? :3 Va? 17 feb, 2013 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHA jag kan vara lite förvirrande ibland XDSkrivet av Borttagen: IDÉ!!! HarryPotterr: EiraEiraEiraEira. Varför kan vi inte ha TRE tävlingar samtidigt? Man kan få skicka in till vilken av dem man vill, eller alla. Plz? :3 Va? Men att vi inte bara har fototävling, utan att man kan få skicka in ett bidrag med en låt eller en novell eller alla tre eller två eller vad man nu vill. 17 feb, 2013 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen