Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Erica Potter! Tacktack! Älskar dig! ♥
27 aug, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Tack för en jättebra dag, Captain J.
Det har varit jätteroligt och jättetrevligt. :3 Lite prat om höns, kor, modellbygge och tatueringar blev det. X) 27 aug, 2012 20:58 |
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 27 aug, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Ska köra med en komplimangbomb nu också
AlvaRawenclavaviforsDraken NorbertErica PotterSolkattenInspiredPsychoDeathDownAlexMinidjuretKintsugiJosefinFiniscarheadsupermanCara RiddleMeeepTwix 27 aug, 2012 22:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Horn: Du är grymt bra!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 aug, 2012 22:22 |
|
Ida S
Lärare |
Alla som har taggat mig i den här tråden det senaste får en KRAAAAAAM ni är jättesöta :'> ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 27 aug, 2012 22:25 |
|
superman
Elev |
Horn, tack så mycket!
27 aug, 2012 22:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Horn- Aww tack ♥ Kram ^^
28 aug, 2012 08:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag har märkt att jag fått en hel del komplimanger och i stället för att tacka alla var och en som man säg egentligen bör tackar jag er i stället gemensamt
![]()
28 aug, 2012 08:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi är ena riktiga hönshjärnor. xPTack för en jättebra dag, Captain J. Det har varit jätteroligt och jättetrevligt. :3 Lite prat om höns, kor, modellbygge och tatueringar blev det. X) 28 aug, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen