GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan?
17 feb, 2013 12:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) 17 feb, 2013 12:50 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
17 feb, 2013 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång 17 feb, 2013 12:57 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång!
17 feb, 2013 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja 17 feb, 2013 13:00 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D':
17 feb, 2013 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: slår vad om att jag är den enda som är vaken nu Napp! Fast när du var vaken så var ju klockan halv tio, när hen skrev det där så var ju klockan halv sex Aha! XD 17 feb, 2013 13:06 |
|
Borttagen
|
HELLU MÄNNISKOR NU FÅR NI RÖSTA! Ni får till kvart i två på er
Vad ska vi ha? En musiktävling En fototävling En novelltävling Citera mig och säg vad ni tycker! 17 feb, 2013 13:09 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: HELLU MÄNNISKOR NU FÅR NI RÖSTA! Ni får till kvart i två på er Vad ska vi ha? En musiktävling En fototävling En novelltävling Citera mig och säg vad ni tycker! Ställ inte så svåra frågor D:< Kanske fototävling eller musiktävling. Bara jag slipper vara med
17 feb, 2013 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen