Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GRYTHENPUFF

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

1 2 3 ... 1345 1346 1347 ... 1663 1664 1665
Användare Inlägg
T3DDY
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

17 feb, 2013 12:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)

17 feb, 2013 12:50

T3DDY
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

17 feb, 2013 12:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång

17 feb, 2013 12:57

T3DDY
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång


Det gör den, längst bort i en lång korridor^^

Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Lollo borde få följa Bli vän med henne, hon är konstig men snäll.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

17 feb, 2013 12:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång


Det gör den, längst bort i en lång korridor^^

Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Lollo borde få följa Bli vän med henne, hon är konstig men snäll.
Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av?

Ja

17 feb, 2013 13:00

T3DDY
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång


Det gör den, längst bort i en lång korridor^^

Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Lollo borde få följa Bli vän med henne, hon är konstig men snäll.
Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av?

Ja


Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D':

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

17 feb, 2013 13:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av mican00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
slår vad om att jag är den enda som är vaken nu



Napp!


Fast när du var vaken så var ju klockan halv tio, när hen skrev det där så var ju klockan halv sex



Aha! XD

17 feb, 2013 13:06

Borttagen

Avatar


HELLU MÄNNISKOR NU FÅR NI RÖSTA! Ni får till kvart i två på er
Vad ska vi ha?
En musiktävling
En fototävling
En novelltävling

Citera mig och säg vad ni tycker!

17 feb, 2013 13:09

T3DDY
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HELLU MÄNNISKOR NU FÅR NI RÖSTA! Ni får till kvart i två på er
Vad ska vi ha?
En musiktävling
En fototävling
En novelltävling

Citera mig och säg vad ni tycker!


Ställ inte så svåra frågor D:< Kanske fototävling eller musiktävling. Bara jag slipper vara med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

17 feb, 2013 13:10

1 2 3 ... 1345 1346 1347 ... 1663 1664 1665

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

Du får inte svara på den här tråden.