GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha? Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer! Novell eller foto tycker jag
17 feb, 2013 11:38 |
|
Borttagen
|
Får jag bli medlem?
17 feb, 2013 11:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Musiiiiiik ♥Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha? Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer! 17 feb, 2013 11:54 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: slår vad om att jag är den enda som är vaken nu Napp! Fast när du var vaken så var ju klockan halv tio, när hen skrev det där så var ju klockan halv sex ![]()
17 feb, 2013 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: slår vad om att jag är den enda som är vaken nu Napp! Jo, då Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: slår vad om att jag är den enda som är vaken nu Varför var du vaken så tidigt? För att jag är på en buss på väg till idre och jag var tvungen att vakna då 17 feb, 2013 12:16 |
|
mican00
Elev |
17 feb, 2013 12:21 |
|
Borttagen
|
Har du gjort den? Super fin! 17 feb, 2013 12:22 |
|
mican00
Elev |
17 feb, 2013 12:22 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
17 feb, 2013 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: 17 feb, 2013 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen