Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GRYTHENPUFF

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

1 2 3 ... 1343 1344 1345 ... 1663 1664 1665
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.

16 feb, 2013 22:01

Borttagen

Avatar


HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥

16 feb, 2013 23:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥



Åh nej! Du menar inte Mello gubbarna va?


Dem

Spoiler:
Tryck här för att visa!SUGER MASSA rent ut sagt...

16 feb, 2013 23:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥



Åh nej! Du menar inte Mello gubbarna va?


Dem

Spoiler:
Tryck här för att visa!SUGER MASSA rent ut sagt...
haha neeee dom ägde 8D Nej men seriöst, jag tycker hittills inte att NÅGON har varit riktigt bra så vi skulle lika gärna kunna skicka bananen eller nåt. Hellre nåt oseriöst dåligt än nåt som är seriöst men ändå dåligt XD

16 feb, 2013 23:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥



Åh nej! Du menar inte Mello gubbarna va?


Dem

Spoiler:
Tryck här för att visa!SUGER MASSA rent ut sagt...
haha neeee dom ägde 8D Nej men seriöst, jag tycker hittills inte att NÅGON har varit riktigt bra så vi skulle lika gärna kunna skicka bananen eller nåt. Hellre nåt oseriöst dåligt än nåt som är seriöst men ändå dåligt XD


Vill inte vara dum eller så, men alla finalister förutom Yohio och David Lindgren var skit dåliga! Tycker jag!

16 feb, 2013 23:48

Borttagen

Avatar


slår vad om att jag är den enda som är vaken nu

17 feb, 2013 05:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
slår vad om att jag är den enda som är vaken nu



Napp!

17 feb, 2013 09:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
slår vad om att jag är den enda som är vaken nu

Varför var du vaken så tidigt?

17 feb, 2013 10:01

Borttagen

Avatar


Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha?
Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer!

17 feb, 2013 10:06

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha?
Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer!
vad som helst som man inte behöver skriva O.O helst foto av dem du sa c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

17 feb, 2013 11:32

1 2 3 ... 1343 1344 1345 ... 1663 1664 1665

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

Du får inte svara på den här tråden.