GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass
16 feb, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥
16 feb, 2013 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥ Åh nej! Du menar inte Mello gubbarna va? Dem Spoiler: Tryck här för att visa! 16 feb, 2013 23:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: haha neeee dom ägde 8D Nej men seriöst, jag tycker hittills inte att NÅGON har varit riktigt bra så vi skulle lika gärna kunna skicka bananen eller nåt. Hellre nåt oseriöst dåligt än nåt som är seriöst men ändå dåligt XDSkrivet av Borttagen: HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥ Åh nej! Du menar inte Mello gubbarna va? Dem Spoiler: Tryck här för att visa! 16 feb, 2013 23:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaa GUBBARNA mina älsklingar ♥ Åh nej! Du menar inte Mello gubbarna va? Dem Spoiler: haha neeee dom ägde 8D Nej men seriöst, jag tycker hittills inte att NÅGON har varit riktigt bra så vi skulle lika gärna kunna skicka bananen eller nåt. Hellre nåt oseriöst dåligt än nåt som är seriöst men ändå dåligt XD Tryck här för att visa! Vill inte vara dum eller så, men alla finalister förutom Yohio och David Lindgren var skit dåliga! Tycker jag! 16 feb, 2013 23:48 |
|
Borttagen
|
slår vad om att jag är den enda som är vaken nu
17 feb, 2013 05:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: slår vad om att jag är den enda som är vaken nu Napp! 17 feb, 2013 09:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: slår vad om att jag är den enda som är vaken nu Varför var du vaken så tidigt? 17 feb, 2013 10:01 |
|
Borttagen
|
Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha?
Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer! 17 feb, 2013 10:06 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad som helst som man inte behöver skriva O.O helst foto av dem du sa c:Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha? Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer! ![]()
17 feb, 2013 11:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen