@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: *imponerad* BRA SIS! Tack Du kan inte läsa den nu för den är ju som sagt inte publicerad än, tar ungefär 2-4 månader innan jag vet om de vill publicera den eller om den blir nekad och blir den nekad så ger jag ut den själv Om du får ett nej från det företaget kan du ju alltid testa med flera. Håller med ^^♥ men vilket förlag frågade du Penelope? 15 aug, 2013 22:56 |
|
Nordanhym
Elev |
Solkatten ~Jag har skickat in till fyra olika förlag, eftersom de tär så lång väntan så är det bättre att skicka in till flera olika samtidigt så får man svar från dem ungefär samtidigt och vet då snabbare om den kommer publiceras eller om den blir nekad av alla ^^
Molly Evans Vilka förlag jag valt att skicka in till spelar egentligen ingen större roll men kan la länka till dem: Alfabeta, Forum Bokförlag, Brombergs och en till som jag inte har någon adress till. (fick hjälp av en svenska lärare med vilka förlag som jag kan skicka in till och som passar min bok) ![]()
15 aug, 2013 22:56
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-15 kl. 23:05
|
|
Pixie
Elev |
ÄNTLIGEN!!
Har inte kunnat logga in (eller rättare sagt logga ut - var fast på "laddningssidan" mellan utloggning och ej inloggad) på typ evigheter är tillbaka nu iallafall! wOHOO!!!
15 aug, 2013 23:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Molly Evans Vilka förlag jag valt att skicka in till spelar egentligen ingen större roll men kan la länka till dem: Alfabeta, Forum Bokförlag, Brombergs och en till som jag inte har någon adress till. (fick hjälp av en svenska lärare med vilka förlag som jag kan skicka in till och som passar min bok) TACK! 15 aug, 2013 23:06 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Molly Evans Vilka förlag jag valt att skicka in till spelar egentligen ingen större roll men kan la länka till dem: Alfabeta, Forum Bokförlag, Brombergs och en till som jag inte har någon adress till. (fick hjälp av en svenska lärare med vilka förlag som jag kan skicka in till och som passar min bok) TACK! Va så lite så Du vet att det finns typ 100 olika förlag i sverige, bara att söka på google så hittar du allihopa ![]()
15 aug, 2013 23:12 |
|
themarauder
Lärare |
Någon som vill välja ut några planscher sm jag har valt ut? Funderar på att köpa några till lägenheten! =)
http://www.allposters.se/-sp/Robin-Hood-posters_i7933105_.htm http://www.allposters.se/-sp/Atom-Man-Vs-Superman-1948-posters_i6282779_.htm http://www.allposters.se/-sp/Puccini-Madama-Butterfly-posters_i344385_.htm http://www.allposters.se/-sp/Puccini-La-Boheme-posters_i1868381_.htm http://www.allposters.se/-sp/The-Magic-Flute-posters_i844718_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffanys-Blue-posters_i8721661_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffany-s-posters_i1751060_.htm http://www.allposters.se/-sp/Tillbaka-till-framtiden-posters_i1651411_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffanys-posters_i8721638_.htm =) - just like themarauder 16 aug, 2013 00:11 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av themarauder: Någon som vill välja ut några planscher sm jag har valt ut? Funderar på att köpa några till lägenheten! =) http://www.allposters.se/-sp/Robin-Hood-posters_i7933105_.htm http://www.allposters.se/-sp/Atom-Man-Vs-Superman-1948-posters_i6282779_.htm http://www.allposters.se/-sp/Puccini-Madama-Butterfly-posters_i344385_.htm http://www.allposters.se/-sp/Puccini-La-Boheme-posters_i1868381_.htm http://www.allposters.se/-sp/The-Magic-Flute-posters_i844718_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffanys-Blue-posters_i8721661_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffany-s-posters_i1751060_.htm http://www.allposters.se/-sp/Tillbaka-till-framtiden-posters_i1651411_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffanys-posters_i8721638_.htm Robin Hood och Tillbaka till framtiden tycker jag. De tror jag skulle vara lite mysiga att ha i en lägenhet
16 aug, 2013 02:42 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av themarauder: Någon som vill välja ut några planscher sm jag har valt ut? Funderar på att köpa några till lägenheten! =) http://www.allposters.se/-sp/Robin-Hood-posters_i7933105_.htm http://www.allposters.se/-sp/Atom-Man-Vs-Superman-1948-posters_i6282779_.htm http://www.allposters.se/-sp/Puccini-Madama-Butterfly-posters_i344385_.htm http://www.allposters.se/-sp/Puccini-La-Boheme-posters_i1868381_.htm http://www.allposters.se/-sp/The-Magic-Flute-posters_i844718_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffanys-Blue-posters_i8721661_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffany-s-posters_i1751060_.htm http://www.allposters.se/-sp/Tillbaka-till-framtiden-posters_i1651411_.htm http://www.allposters.se/-sp/Breakfast-at-Tiffanys-posters_i8721638_.htm Robin Hood och Tillbaka till framtiden tycker jag. De tror jag skulle vara lite mysiga att ha i en lägenhet Ja, jag tror faktiskt att de kan passa bra in =) men har lite beslutsångest. Alla passar min personlighet på olika sätt. Vet bara inte vilken sida som ska ta över. =) - just like themarauder 16 aug, 2013 02:46 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
16 aug, 2013 03:44 |
|
Borttagen
|
min familj brukar inte säga godmorgon på morgonen.
det är weird. om vi råkar se varandra innan skolan/jobbet (vi alla ger oss iväg olika tider) så ser en hälsning ut typ såhär: "Yoghurt." "Fil." pappa såg mig när jag åt fil och trodde att det var yoghurt. jag sa att det var fil. 16 aug, 2013 07:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen