@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag måste till vår stuga imorgon... UTAN INTERNET I TVÅ DAGAR
Seriöst, vad ska jag göra? :c Får ladda upp med filmer och böcker... Och självklart finns det ingen DVD där, så jag får ta med mig dator och datorladdare också. Så snällasnällasnällasnälla någon, ge mig en idé till något att skriva så kan jag göra det också? Snälla?????? ☻ 15 aug, 2013 22:13 |
|
Siriusis
Elev |
Kolla på denna bilden; vad ser du?
![]() Stjärntecken jah, fast i mitten liknar det ett "s" mellan fiskarna. Mitt namn börjar på S Orkar inte. Hai 15 aug, 2013 22:13 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 aug, 2013 22:20 |
|
M4L13
Elev |
15 aug, 2013 22:21 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av M4L13: jag vill inte börja skolan på måndag för skola betyder matte uhhhhhhhhhh Du du ... du där, du verkar ju gilla matte. Vill du ha mina uppgifter som jag måste ha klart innan skolan börjar? Du får dom helt gratis :3 Hai 15 aug, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
Vad är värst - att Dr.Bombays gamla sommarplåga "Calcutta (Taxi taxi taxi)" från 1998 upprepades i bakgrunden i min dröm hela natten, eller att jag kan hela texten utantill?
Det värsta är att låtjäveln inte släpper, jag har haft den på huvudet hela dagen. 15 aug, 2013 22:29 |
|
Nordanhym
Elev |
Om en ung flicka som försöker fly från sin vardag av våld, alkohol och rädsla med hjälp av destruktiva beteenden och kärleken. Hon lever med en alkoholiserad pappa som misshandlar hela familjen och börjar leva ett destruktivt liv med ätstörningar, självskada och självhat. Hon kämpar med att försöka bli lycklig och kämpar för att henne förhållande med sin kille ska hålla och fungera. Kort beskrivning ![]()
15 aug, 2013 22:33 |
|
Borttagen
|
*imponerad* BRA SIS! 15 aug, 2013 22:36 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: *imponerad* BRA SIS! Tack Du kan inte läsa den nu för den är ju som sagt inte publicerad än, tar ungefär 2-4 månader innan jag vet om de vill publicera den eller om den blir nekad och blir den nekad så ger jag ut den själv ![]()
15 aug, 2013 22:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: *imponerad* BRA SIS! Tack Du kan inte läsa den nu för den är ju som sagt inte publicerad än, tar ungefär 2-4 månader innan jag vet om de vill publicera den eller om den blir nekad och blir den nekad så ger jag ut den själv Om du får ett nej från det företaget kan du ju alltid testa med flera. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 aug, 2013 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen