@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Sitter i ett iskallt rum.
Tuggar på en isbit Och har fläkten på. Hai 15 aug, 2013 17:11 |
|
Solkatten
Elev |
Hur skriver man med fronter som inte finns att välja bland här?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 aug, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Hur skriver man med fronter som inte finns att välja bland här? JAG UNDRAR EXAKT SAMMA SAK TELL US 15 aug, 2013 17:17 |
|
Frivolt
Elev |
förlåt för lite spamm här men alltså: Huur tar man bort sin instagram?! Är så less på den jag har just nu och vill bara ta bort den....hur gör jag?!
15 aug, 2013 17:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Haha, tänk de som föds just under klockslaget 13:37. xD vad är det för konstigt med att födas just det klockslaget??? Elit. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 aug, 2013 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: förlåt för lite spamm här men alltså: Huur tar man bort sin instagram?! Är så less på den jag har just nu och vill bara ta bort den....hur gör jag?! http://help.instagram.com/448136995230186 Hoppas det hjälpte! 15 aug, 2013 17:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: förlåt för lite spamm här men alltså: Huur tar man bort sin instagram?! Är så less på den jag har just nu och vill bara ta bort den....hur gör jag?! http://help.instagram.com/448136995230186 Hoppas det hjälpte! Åh, tack så mycket! det hjälpte 15 aug, 2013 17:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Haha, tänk de som föds just under klockslaget 13:37. xD vad är det för konstigt med att födas just det klockslaget??? Elit. eh, okej fattar ingenting 15 aug, 2013 17:41 |
|
Siriusis
Elev |
sitter med färg i håret... DET KLIAR :C
Hai 15 aug, 2013 17:47 |
|
Nordanhym
Elev |
15 aug, 2013 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen