Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
31 mar, 2014 00:10 |
|
Elma00
Elev |
Okej så min kurator tycker att jag mår hur bra som helst och att det inte finns någon chans att jag kommer skära mig själv igen eller att jag kommer ta mitt liv, så nu skall jag inte träffa henne längre.
Gissa vad jag gjorde igår för att jag hade så mycket ångest över att jag åt en hamburgare på max? Jag skar mig själv lite för mycket kanske (i spoiler pga svärord och överdrivna känslor) Spoiler: Tryck här för att visa!
31 mar, 2014 19:26 |
|
scarhead
Lärare |
börjar gråta lite då och då pga att 5sos är i stockholm och har träffat massa fans men jag är inte en av dem ja stabil var ordet
31 mar, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Det har snöat igen och jag vet att det är fånigt att bli upprörd pga det men jag hatar verkligen snö.
31 mar, 2014 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag sitter just nu och gråter i fönstret pga det snöar! Tog fram min cykel i lördags! Man ska väl ändå få cykla!Det har snöat igen och jag vet att det är fånigt att bli upprörd pga det men jag hatar verkligen snö. 31 mar, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
Hamnade i debatt med någon jag inte känner på aftonbladets hemsida. Jag gillar att diskutera, så det är okej.
Men just nu sitter jag bara och gråter över att det finns såna sjukt fruktansvärda människor. 31 mar, 2014 22:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det har snöat igen och jag vet att det är fånigt att bli upprörd pga det men jag hatar verkligen snö. Samma här -.- Jag vill bara ha sommar nu, inte mer snö -.- 31 mar, 2014 23:17 |
|
Borttagen
|
31 mar, 2014 23:46 |
|
Frivolt
Elev |
Visst borde man kunna ringa sjukvården/psykologmottagning även fast det är första april? De borde väl inte få luras, eller hur? -.-
1 apr, 2014 11:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Visst borde man kunna ringa sjukvården/psykologmottagning även fast det är första april? De borde väl inte få luras, eller hur? -.- Äh, ta det lugnt. Det är inte en sånn stor grejj. Inte blivit lurad på år o dar själv så. Tuta o kör :3 1 apr, 2014 11:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen