GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OKej.. minns inte hur man fick upp den Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet du hur man får upp fuskrutan? Har glömt bort det men jag vet att man skriver in Motherlode i den och så får man typ 50 000 eller vad det är Nån som vet hur man fuskar så att personerna i Sims blir rika? Nej, jag kan inte fuska alls... japp, det är så man gör på mac iallafall 16 feb, 2013 12:17 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Jag lever på Harry Potter, Smosh, Pewds, mat och parodier. Men herregud, du är ju min soulmate eller nåt xD
16 feb, 2013 12:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OKej.. minns inte hur man fick upp den Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet du hur man får upp fuskrutan? Har glömt bort det men jag vet att man skriver in Motherlode i den och så får man typ 50 000 eller vad det är Nån som vet hur man fuskar så att personerna i Sims blir rika? Nej, jag kan inte fuska alls... *går och testar* får återkomma Det funkar!!!!!!*dollartecken i ögonen* 16 feb, 2013 13:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: haha xD Bra då! ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OKej.. minns inte hur man fick upp den Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet du hur man får upp fuskrutan? Har glömt bort det men jag vet att man skriver in Motherlode i den och så får man typ 50 000 eller vad det är Nån som vet hur man fuskar så att personerna i Sims blir rika? Nej, jag kan inte fuska alls... *går och testar* får återkomma Det funkar!!!!!!*dollartecken i ögonen* 16 feb, 2013 14:53 |
|
Fenixx
Elev |
16 feb, 2013 15:49 |
|
Tonks_xD
Elev |
heej!! ♥
nu är jag hemma. så ni vet. fast jag kom hem klockan tre cx jag har vart i sälen, och det är därför jag har vart lite inaktiv den här veckan. så ni vet! det fanns inget internet i stugan :s men det var jättekul där! jag var där med två av mina kompisar och deras pappor, och det var en jättemysig stuga! C: NU SKA JAG NÖRDA MUGGLIS 8D ![]()
16 feb, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Awesome, hade ni det bra? heej!! ♥ nu är jag hemma. så ni vet. fast jag kom hem klockan tre cx jag har vart i sälen, och det är därför jag har vart lite inaktiv den här veckan. så ni vet! det fanns inget internet i stugan :s men det var jättekul där! jag var där med två av mina kompisar och deras pappor, och det var en jättemysig stuga! C: NU SKA JAG NÖRDA MUGGLIS 8D 16 feb, 2013 18:59 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: japp Skrivet av Tonks_xD: Awesome, hade ni det bra? heej!! ♥ nu är jag hemma. så ni vet. fast jag kom hem klockan tre cx jag har vart i sälen, och det är därför jag har vart lite inaktiv den här veckan. så ni vet! det fanns inget internet i stugan :s men det var jättekul där! jag var där med två av mina kompisar och deras pappor, och det var en jättemysig stuga! C: NU SKA JAG NÖRDA MUGGLIS 8D ![]()
16 feb, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Gooood ^^Skrivet av Borttagen: japp Skrivet av Tonks_xD: Awesome, hade ni det bra? heej!! ♥ nu är jag hemma. så ni vet. fast jag kom hem klockan tre cx jag har vart i sälen, och det är därför jag har vart lite inaktiv den här veckan. så ni vet! det fanns inget internet i stugan :s men det var jättekul där! jag var där med två av mina kompisar och deras pappor, och det var en jättemysig stuga! C: NU SKA JAG NÖRDA MUGGLIS 8D 16 feb, 2013 19:00 |
|
mican00
Elev |
16 feb, 2013 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen