@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Gomorron :3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 aug, 2013 08:38 |
|
Borttagen
|
You and Me both! 15 aug, 2013 08:52 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: You and Me both! Något speciellt som har peppat dig till det? =) =) - just like themarauder 15 aug, 2013 09:17 |
|
DarkBells
Elev |
15 aug, 2013 09:35 |
|
cikki
Elev |
Har lekt lite i Pint, ehe. ^^
15 aug, 2013 09:38 |
|
DarkBells
Elev |
15 aug, 2013 09:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Alltså detta börjar bli löjligt. Det är min tå. Min stortå. Hur kan den påverka resten av mig? Va? Har du också skadat stortån? Jag stukade den ordentligt i tisdags! Man tror inte det gör så där jätteont, men det gör det... x] 15 aug, 2013 09:56 |
|
EmahS
Elev |
15 aug, 2013 10:01 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Alltså detta börjar bli löjligt. Det är min tå. Min stortå. Hur kan den påverka resten av mig? Va? Har du också skadat stortån? Jag stukade den ordentligt i tisdags! Man tror inte det gör så där jätteont, men det gör det... x] Ja, det har jag =( en tallrik trillade ner från väldigt hög höjd, landade med kanten på tån och gick sönder, på tån, i TVÅ delar. Eller hur, man tror att det inte spelar någon roll om man har lite ont i tårna - men åh. Denna irriterande smärta XD =) - just like themarauder 15 aug, 2013 10:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Alltså detta börjar bli löjligt. Det är min tå. Min stortå. Hur kan den påverka resten av mig? Va? Har du också skadat stortån? Jag stukade den ordentligt i tisdags! Man tror inte det gör så där jätteont, men det gör det... x] Ja, det har jag =( en tallrik trillade ner från väldigt hög höjd, landade med kanten på tån och gick sönder, på tån, i TVÅ delar. Eller hur, man tror att det inte spelar någon roll om man har lite ont i tårna - men åh. Denna irriterande smärta XD Vi var ute med båten och när vi var framme sprang jag upp för ett litet "berg" och jag slog i tån jättehårt i en skreva... Jag hade den lite i vatten, men det blev inget mer bad för mig den dagen... Ja, när jag stödjer mig på tån liksom.... Ajj!! xD 15 aug, 2013 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen