Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! NAAAWW TACK I LOAF YOU ♥♥♥♥♥♥♥ och tack för 38 tummar på inlägget ♥ speech! 27 aug, 2012 14:06 |
|
Deathless
Elev |
27 aug, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge Little J en stor och fet komplimang.
För att vara den bästa Mugglis bästizen EVER ♥ 27 aug, 2012 14:21 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ge Little J en stor och fet komplimang. För att vara den bästa Mugglis bästizen EVER ♥ Neij, det är jag inte, du är det! ♥ ![]()
27 aug, 2012 14:25 |
|
Draken Norbert
Elev |
27 aug, 2012 14:25 |
|
Ginny00
Elev |
Erica Potter; Aww, sötis!
27 aug, 2012 14:25 |
|
Draken Norbert
Elev |
27 aug, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Little J: Skrivet av Borttagen: Jag vill ge Little J en stor och fet komplimang. För att vara den bästa Mugglis bästizen EVER ♥ Neij, det är jag inte, du är det! ♥ PÖH.... DET ÄR DU! ♥ Men allvarligt, jag vill träffa dig. Det är du och du och du och du som är bäst. För att du finns där, pratar med mig, hjälper mig, och allt - så är du mer än bäst. Ord kan inte beskriva hur awesome, fin och söt du är. För du är bäst. Och om någon säger något annat så ljuger den, bara för att... Den är korkad. För det jag sägr är sant. Jenny. Är. Typ. Bäst. I. Hela. Världen! And I Love You! ♥ 27 aug, 2012 14:29 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Little J: Skrivet av Borttagen: Jag vill ge Little J en stor och fet komplimang. För att vara den bästa Mugglis bästizen EVER ♥ Neij, det är jag inte, du är det! ♥ PÖH.... DET ÄR DU! ♥ Men allvarligt, jag vill träffa dig. Det är du och du och du och du som är bäst. För att du finns där, pratar med mig, hjälper mig, och allt - så är du mer än bäst. Ord kan inte beskriva hur awesome, fin och söt du är. För du är bäst. Och om någon säger något annat så ljuger den, bara för att... Den är korkad. För det jag sägr är sant. Jenny. Är. Typ. Bäst. I. Hela. Världen! And I Love You! ♥ NÅ JO; SÄKERT JO! Jag vill träffa dig med. Neij, det är du och du och du... *Några timmar senare* som är bäst. Men just nu är det ju du som hjälper MIG! Men om jag säger något annat då? ![]()
27 aug, 2012 14:49 |
|
Lills
Elev |
27 aug, 2012 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen