Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1341 1342 1343 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej, sitter och är sur för att min hy är så jävla fjkwegnjkreger. 50% av mitt ansikte är täckt av överfettade finnar som är skitäckliga, och 50% är hy som torkar ut, spricker, fnasar sönder och ramlar av.
Borde inte ätit den där chokladen, choklad får min hy att bli piss.
Borde inte ha lagt 229 spänn på den där krämen som bara gör det värre.
Folk har större problem, i den här världen, jag vet.
Och nu kan jag inte sitta och klaga längre för jag måste åka hem till min perfekta bästis medan hon sitter och snackar i två timmar om sitt nya modelljobb (FJÄRDE gången hon blir ''haffad'' av en modellagent på stan!) medan hon sitter och vräker i sig chokladbollar utan att få en enda cellulit, gå upp ett enda gram eller få en endaste pormask. Sen ska jag åka och träna medan hon fortsätter äta chokladbollar. Sen imorgon ska hon åka på möte hos modellagenturen, och jag ska gå runt en hel jävla dag och känna mig ful, hälla i mig grönt te och leva på sallad, tomater, yoghurt och broccoli.
Livet är inte rättvist.


Men usch, det där lät inte muntert. Angående det där med finnarna; har du provat pantothenic acid tabletter från hälsokosten? Jag började med det för några månader sen och det fungerar verkligen, och då har jag testat allt tidigare. :3



30 mar, 2014 13:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej, sitter och är sur för att min hy är så jävla fjkwegnjkreger. 50% av mitt ansikte är täckt av överfettade finnar som är skitäckliga, och 50% är hy som torkar ut, spricker, fnasar sönder och ramlar av.
Borde inte ätit den där chokladen, choklad får min hy att bli piss.
Borde inte ha lagt 229 spänn på den där krämen som bara gör det värre.
Folk har större problem, i den här världen, jag vet.
Och nu kan jag inte sitta och klaga längre för jag måste åka hem till min perfekta bästis medan hon sitter och snackar i två timmar om sitt nya modelljobb (FJÄRDE gången hon blir ''haffad'' av en modellagent på stan!) medan hon sitter och vräker i sig chokladbollar utan att få en enda cellulit, gå upp ett enda gram eller få en endaste pormask. Sen ska jag åka och träna medan hon fortsätter äta chokladbollar. Sen imorgon ska hon åka på möte hos modellagenturen, och jag ska gå runt en hel jävla dag och känna mig ful, hälla i mig grönt te och leva på sallad, tomater, yoghurt och broccoli.
Livet är inte rättvist.


Men usch, det där lät inte muntert. Angående det där med finnarna; har du provat pantothenic acid tabletter från hälsokosten? Jag började med det för några månader sen och det fungerar verkligen, och då har jag testat allt tidigare. :3





Tack för tipset, jag har bett mamma om det men hon vägrar för hon säger att jag har inte såna stora problem att hon tänker lägga pengar på det, att det är onödigt, dyrt etc. Och jag har inte tillräckligt stora problem för att få det gratis av vården heller. Det är inte jättefarligt med hyn heller, det är mer i kombination med allting annat som gör att jag bara vill strypa alla snygga personer ehehh...

30 mar, 2014 14:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej, sitter och är sur för att min hy är så jävla fjkwegnjkreger. 50% av mitt ansikte är täckt av överfettade finnar som är skitäckliga, och 50% är hy som torkar ut, spricker, fnasar sönder och ramlar av.
Borde inte ätit den där chokladen, choklad får min hy att bli piss.
Borde inte ha lagt 229 spänn på den där krämen som bara gör det värre.
Folk har större problem, i den här världen, jag vet.
Och nu kan jag inte sitta och klaga längre för jag måste åka hem till min perfekta bästis medan hon sitter och snackar i två timmar om sitt nya modelljobb (FJÄRDE gången hon blir ''haffad'' av en modellagent på stan!) medan hon sitter och vräker i sig chokladbollar utan att få en enda cellulit, gå upp ett enda gram eller få en endaste pormask. Sen ska jag åka och träna medan hon fortsätter äta chokladbollar. Sen imorgon ska hon åka på möte hos modellagenturen, och jag ska gå runt en hel jävla dag och känna mig ful, hälla i mig grönt te och leva på sallad, tomater, yoghurt och broccoli.
Livet är inte rättvist.


Men usch, det där lät inte muntert. Angående det där med finnarna; har du provat pantothenic acid tabletter från hälsokosten? Jag började med det för några månader sen och det fungerar verkligen, och då har jag testat allt tidigare. :3





Tack för tipset, jag har bett mamma om det men hon vägrar för hon säger att jag har inte såna stora problem att hon tänker lägga pengar på det, att det är onödigt, dyrt etc. Och jag har inte tillräckligt stora problem för att få det gratis av vården heller. Det är inte jättefarligt med hyn heller, det är mer i kombination med allting annat som gör att jag bara vill strypa alla snygga personer ehehh...


Förstår Jag lägger 500 kronor i månaden på det. Första burken fick jag gratis, annars hade jag nog aldrig heller testat ^^

30 mar, 2014 14:51

Safir
Elev

Avatar


- Vad är det?
- Nej ingenting, jag bara älskar dig över allt annat.

Nej, det låter bara för fel. Men vad ska jag säga då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscstylecaster.files.wordpress.com%2F2014%2F04%2Fmean-girls-19.gif%3Fw%3D500%26amp%3Bh%3D260

30 mar, 2014 15:36

Lemon
Elev

Avatar

+1


Fy fan! Hatar världen just nu. Jag kan smälla i dörrar hur mycket som helst och det ända som mamma och pappa säger är att dörrarna kommer att gå sönder. Och så har jag självklart en "bästis" som tror att hon är huvudrollen i världen. Jag visar henne en tröja på nätet jag hade tänkt köpa och genast så ser jag henne lägga den på sin "att köpa-lista" och hon är en sån som inte tillåter att någon köper likadana kläder som hon. Men hallå, jag da? Jag som alltid väntar på dig trots att du aldrig väntar. Jag som måste uthärda dina "skämt" kommentarer om mig som faktiskt inte är ett dugg roliga. Jag som alltid lyssnar och försöker hjälpa dig, hur tråkiga det än är medan när jag försöker prata med dig pladdra du på hur jäckla mycket du längtar efter den 2:a maj. Du som skämmer ut mig och sedan skrattar tillsammans med hela klassen trots att du gjorde samma sak men skyller allt på mig och förväntar sig sen att jag ska tycka att det var jätte kul också. Världen är skit. När gud skapade världen tänkte han tydligen inte på att sådana människor också skulle finnas. Jag skulle lika gärna kunna ha ett gosedjur som bästis. Och på träningen ska dem alltid skämta om mig. Jag är så trött på sådana som tror att jag finns till för att tillfredställa dem. Men jag har för fan ett eget liv också.

Gud så skönt att bara kunna slänga ut allt.

Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika

30 mar, 2014 17:58

lumos1
Elev

Avatar

+2


Jag är bara så trött på människor. Jag är trött på mina kompisar i skolan och jag är trött på min familj. Antingen ljuger, skryter, tjatar, klagar eller kritiserar de bara allt och alla. Jag är så otroligt trött på att vara omgiven av folk hela tiden, aldrig får man vara ensam. Jag orkar inte höra det där tjatet längre, de bara klagar och klagar och klagar och klagar.
Jag vill bara somna, och sova. Vakna upp efter en lång tid och för en gångs skull känna mig utvilad och lätt. Inte nertyngd av alla människor, skolan, stress, allt.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

30 mar, 2014 21:25

Borttagen

Avatar


Jag ska inte gå till en jävla psykolog. Jag har inga jävla problem. Jag svälter inte mig själv för fan och jag skär mig inte. FATTA DET JÄVLA BITCH. Kan inte alla lämna mig ifred, kan inte jag dö? Allt skulle vara så mycket bättre då.

30 mar, 2014 21:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska inte gå till en jävla psykolog. Jag har inga jävla problem. Jag svälter inte mig själv för fan och jag skär mig inte. FATTA DET JÄVLA BITCH. Kan inte alla lämna mig ifred, kan inte jag dö? Allt skulle vara så mycket bättre då.

Gå inte runt och säg att allt skulle vara bättre om du var död för det är lögn. Allt skulle vara mycket värre, ingen skulle må bättre av det, ingen. Livet kan vara sjukt svårt men för att få fram sina bästa dagar måste man kämpa fram till dom, för jag lovar dig att dom kommer.

30 mar, 2014 21:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag ska inte gå till en jävla psykolog. Jag har inga jävla problem. Jag svälter inte mig själv för fan och jag skär mig inte. FATTA DET JÄVLA BITCH. Kan inte alla lämna mig ifred, kan inte jag dö? Allt skulle vara så mycket bättre då.

Gå inte runt och säg att allt skulle vara bättre om du var död för det är lögn. Allt skulle vara mycket värre, ingen skulle må bättre av det, ingen. Livet kan vara sjukt svårt men för att få fram sina bästa dagar måste man kämpa fram till dom, för jag lovar dig att dom kommer.
Jag vet inte hur länge jag orkar kämpa/vänta.

30 mar, 2014 23:00

Frivolt
Elev

Avatar


Den här låten beskriver typ mitt liv så jäkla bra, och ändå är det bara musik, ingen text!

Nån dag kanske jag ska göra nån danskoreografi till den, har haft en koreografi i huvudet flera år nu till den här låten. Vet precis vad jag ska göra, jag skulle kunna berätta mitt liv genom dansen och musiken.

Den här låten skrämmer mig dock väldigt mycket!


30 mar, 2014 23:13

1 2 3 ... 1341 1342 1343 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.