@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Mina hörlurar Baaah! Kan de inte bara sluta gå sönder D: Tyvärr får du inte låna mina... tänk om du tar sönder dem D: Aja, lycka till med dina nästa hörlurar ♥ haha xD Men precis! Är nog bäst du behåller dom ;P haha! Jag vet inte...detta är typ det sjuttioelfte paret som jag har sönder under typ 3 år xD förstår inte hur jag lyckas.... Haha jag har haft mina hörlurar i fyra år X] 14 aug, 2013 14:53 |
|
Katla
Elev |
någon köp denna mössa åt mig snälla!! (◠‿◠✿)
http://www.asos.com/People-Tree/People-Tree-Penguin-Beanie-Hat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3027173 ♏︎ 14 aug, 2013 15:08 |
|
stellaa
Elev |
ååh vad skönt med ett nytt svart nagellack, mitt gamla typ va gammalt, segt och torka aldrig :s
ikväll ska jag se Känn ingen sorg, yay! imorrn ska jag till liseberg (troligtvis) och på fredag ska jag se YOHIO i gbg nice vecka ![]() 14 aug, 2013 16:03 |
|
Nordanhym
Elev |
Jag gillar att rolla, men är det bara jag som tycker det blir rörigt om man är fler än tre stycken??
P.S om någon vill rolla med mig(bara vi två) så kan ni la skicka en Uggla, kan rolla om HP eller Twilight. ![]()
14 aug, 2013 16:07 |
|
Verro_Luna
Elev |
14 aug, 2013 16:13 |
|
Solkatten
Elev |
"Han har ju blivit jagad en gång och det var ju inte så kul." xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 aug, 2013 16:14 |
|
Godrica
Elev |
HAHA XD 14 aug, 2013 16:27 |
|
Verro_Luna
Elev |
14 aug, 2013 16:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
här sitter jag ensam och väntar på att få besök, under tiden ser jag på Walking Dead spelet, och jag anser det lite creepy
asså spel är läskigare än vad filmer är xD ![]()
14 aug, 2013 16:34 |
|
Siriusis
Elev |
Någon här som vill hjälpa mig med en bloggheader till blogg.se? Uggla mig.
Hai 14 aug, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen