@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
14 aug, 2013 14:29 |
|
Godrica
Elev |
känner mig fräsch. Har tränat och duschat. power!
14 aug, 2013 14:30 |
|
Frivolt
Elev |
Mina hörlurar
Baaah! Kan de inte bara sluta gå sönder D: 14 aug, 2013 14:34 |
|
Nordanhym
Elev |
14 aug, 2013 14:37 |
|
Borttagen
|
jaha börjar skolan om en vecka..
14 aug, 2013 14:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du börjat skolan! =O Din lyckost! Jag måste vänta tills imorgon P.s Synd på att det regnar, lät lagom roligt! jo jag började igår 14 aug, 2013 14:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-14 kl. 14:44
|
|
Solkatten
Elev |
Tänkte mata ett drakägg. *facepalm*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 aug, 2013 14:43 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Frivolt: Mina hörlurar Baaah! Kan de inte bara sluta gå sönder D: Tyvärr får du inte låna mina... tänk om du tar sönder dem D: Aja, lycka till med dina nästa hörlurar ♥ 14 aug, 2013 14:45 |
|
Hedwig96
Elev |
asså ibland hör man så fel...
de var en pojke i min klass som sa nåt till mig idag i köket men jag hörde inte. jag: va? han: Homo Felicia (jag blev väldigt förvånad, för han brukar inte säga sånt) jag: vad sa du?? han: HUR MÅR FELICIA idag då? jag: haha sa du så, jag hörde homo felicia o så skrattade han så tusan åt det, jag har nog en knasig klass jag 14 aug, 2013 14:52 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Mina hörlurar Baaah! Kan de inte bara sluta gå sönder D: Tyvärr får du inte låna mina... tänk om du tar sönder dem D: Aja, lycka till med dina nästa hörlurar ♥ haha xD Men precis! Är nog bäst du behåller dom ;P haha! Jag vet inte...detta är typ det sjuttioelfte paret som jag har sönder under typ 3 år xD förstår inte hur jag lyckas.... 14 aug, 2013 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen