Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13415 13416 13417 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LunaLovegood1
Elev

Avatar


RORY YOU STUPID ASS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

14 aug, 2013 14:29

Godrica
Elev

Avatar


känner mig fräsch. Har tränat och duschat. power!

14 aug, 2013 14:30

Frivolt
Elev

Avatar


Mina hörlurar De har börjat glappa....INTE okej D': Nu måste jag på stan imorn igen, för att köpa nya!

Baaah! Kan de inte bara sluta gå sönder D:

14 aug, 2013 14:34

Nordanhym
Elev

Avatar


Lyssnar på musik och k'änner mig allmänt sjuk

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

14 aug, 2013 14:37

Borttagen

Avatar


jaha börjar skolan om en vecka..

14 aug, 2013 14:42

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
om en halv timme ska jag till skolan o de ösregnar!
Har du börjat skolan! =O
Din lyckost! Jag måste vänta tills imorgon


P.s Synd på att det regnar, lät lagom roligt!

jo jag började igår , men lite regn är nog inte så farligt, igår åskade det

14 aug, 2013 14:43

Detta inlägg ändrades senast 2013-08-14 kl. 14:44
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar


Tänkte mata ett drakägg. *facepalm*

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 aug, 2013 14:43

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Mina hörlurar De har börjat glappa....INTE okej D': Nu måste jag på stan imorn igen, för att köpa nya!

Baaah! Kan de inte bara sluta gå sönder D:

Tyvärr får du inte låna mina... tänk om du tar sönder dem D:
Aja, lycka till med dina nästa hörlurar ♥

14 aug, 2013 14:45

Hedwig96
Elev

Avatar


asså ibland hör man så fel...
de var en pojke i min klass som sa nåt till mig idag i köket men jag hörde inte.
jag: va?
han: Homo Felicia (jag blev väldigt förvånad, för han brukar inte säga sånt)
jag: vad sa du??
han: HUR MÅR FELICIA idag då?
jag: haha sa du så, jag hörde homo felicia
o så skrattade han så tusan åt det, jag har nog en knasig klass jag

14 aug, 2013 14:52

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Frivolt:
Mina hörlurar De har börjat glappa....INTE okej D': Nu måste jag på stan imorn igen, för att köpa nya!

Baaah! Kan de inte bara sluta gå sönder D:

Tyvärr får du inte låna mina... tänk om du tar sönder dem D:
Aja, lycka till med dina nästa hörlurar ♥


haha xD Men precis! Är nog bäst du behåller dom ;P

haha! Jag vet inte...detta är typ det sjuttioelfte paret som jag har sönder under typ 3 år xD förstår inte hur jag lyckas....

14 aug, 2013 14:52

1 2 3 ... 13415 13416 13417 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.