@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Gah så söööööttt! http://m.youtube.com/watch?v=PyNO-eXQPxQ&feature=related fangirlade när jag läste "Orlando Bloom". --- ♥3333333333333333333 Jag har gift mig med honom, ärligt talat, så han är min! Well, Legolas är Legolas ( och Lego är min X3) men du kan få Orlando ;333 Bra! Orlando in my heart♥♥♥♥ Woop DOUBLE DATE! fast jag vet inte hur det skulle gå eftersom, aa... TILL OCH MED SOM TECKNAD ÄR LEGOLAS SÖT ![]() fast Thranduil kan ta sig där bak (Oh my, Thranduil, älskar han ♥ ) Yes! När ska vi ses då? Bestäm du ;P Hai 14 aug, 2013 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Gah så söööööttt! http://m.youtube.com/watch?v=PyNO-eXQPxQ&feature=related fangirlade när jag läste "Orlando Bloom". --- ♥3333333333333333333 Jag har gift mig med honom, ärligt talat, så han är min! Well, Legolas är Legolas ( och Lego är min X3) men du kan få Orlando ;333 Bra! Orlando in my heart♥♥♥♥ Woop DOUBLE DATE! fast jag vet inte hur det skulle gå eftersom, aa... TILL OCH MED SOM TECKNAD ÄR LEGOLAS SÖT ![]() fast Thranduil kan ta sig där bak (Oh my, Thranduil, älskar han ♥ ) Yes! När ska vi ses då? Bestäm du ;P På söndag? Du får skicka brev till orlando och legolas 14 aug, 2013 12:36 |
|
cikki
Elev |
Värmde lasagne i mikron... Men den blev för varm så att jag bränner mig.
14 aug, 2013 12:44 |
|
Godrica
Elev |
Well, har nu tränat och ska hoppa in i duschen♥ Så galet bra start på dagen (okok dagen är typ slut xD)
14 aug, 2013 12:54 |
|
Borttagen
|
fick mit schema idag! yey
helt okej faktiskt! ingen sovmorgon dock... :c 14 aug, 2013 13:00 |
|
DarkBells
Elev |
har ingenting att göra
någon som vill uggla?
14 aug, 2013 13:01 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av DarkBells: har ingenting att göra någon som vill uggla? Jag kan uggla med dig. Och hjälpa dig att komma på idéer till fanfictions ♥ 14 aug, 2013 13:13 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Godrica: snällt av dig, gumman! ♥ tack Skrivet av DarkBells: har ingenting att göra någon som vill uggla? Jag kan uggla med dig. Och hjälpa dig att komma på idéer till fanfictions ♥
14 aug, 2013 13:16 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Gah så söööööttt! http://m.youtube.com/watch?v=PyNO-eXQPxQ&feature=related fangirlade när jag läste "Orlando Bloom". --- ♥3333333333333333333 Jag har gift mig med honom, ärligt talat, så han är min! Well, Legolas är Legolas ( och Lego är min X3) men du kan få Orlando ;333 Bra! Orlando in my heart♥♥♥♥ Woop DOUBLE DATE! fast jag vet inte hur det skulle gå eftersom, aa... TILL OCH MED SOM TECKNAD ÄR LEGOLAS SÖT ![]() fast Thranduil kan ta sig där bak (Oh my, Thranduil, älskar han ♥ ) Yes! När ska vi ses då? Bestäm du ;P På söndag? Du får skicka brev till orlando och legolas Jjajajajaa Hai 14 aug, 2013 13:17 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Godrica: snällt av dig, gumman! ♥ tack Skrivet av DarkBells: har ingenting att göra någon som vill uggla? Jag kan uggla med dig. Och hjälpa dig att komma på idéer till fanfictions ♥ Ska jag skicka en uggla? ♥ 14 aug, 2013 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen