Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13411 13412 13413 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon mer än jag här på mugglis som har en stjärnvägg(istället för stjärnhimmel) i sitt rum? För det är helt amazing! Det allra bästa är att "väggen" som är en egentligen en sorts kakelugn är vit så stjärnorna syns inte på dagen men då lamporna släcks framträder dem.

ÅH
nästa idé till mitt rum tror jag

14 aug, 2013 08:52

EmahS
Elev

Avatar


jag blev precis väldigt sugen på att åka hem och rita.

har inte ritat något för hand sedan typ mellanstadiet. och jag suger på det.
får leta upp lite pennor när jag kommer hem idag och bara sätta igång.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

14 aug, 2013 10:05

MizzNina
Elev

Avatar


Undra om "Den store Gatsby" kommer förfölja mig tlls jag faktiskt läser boken. In that case, FB-reklam bered dig på att ändras, för om 100 sidor kommer boken påbörjas.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 aug, 2013 10:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av EmahS:
jag blev precis väldigt sugen på att åka hem och rita.

har inte ritat något för hand sedan typ mellanstadiet. och jag suger på det.
får leta upp lite pennor när jag kommer hem idag och bara sätta igång.


haha samma här! ..typ. Jag vaknade mitt i natten och ställde mig själv frågan: "skall jag inte dra fram pennorna i höst och börja träna upp kreativiteten igen?".

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 aug, 2013 10:51

EmahS
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av EmahS:
jag blev precis väldigt sugen på att åka hem och rita.

har inte ritat något för hand sedan typ mellanstadiet. och jag suger på det.
får leta upp lite pennor när jag kommer hem idag och bara sätta igång.


haha samma här! ..typ. Jag vaknade mitt i natten och ställde mig själv frågan: "skall jag inte dra fram pennorna i höst och börja träna upp kreativiteten igen?".


Har ju ändå haft lite kreativitet tills skolan tog ifrån mig den.
Hoppas den kommer tillbaka nu med nystart av livet. Flytt, nya vänner och allt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

14 aug, 2013 11:01

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Idag ska jag köpa knästrumpor och några kortkjolar


Åh! Köp åt mig också?

Jag är i stort behov av både knästrumpor och kjolar ^^ Äger typ inte en enda kjol D:

Du kan få de mörkblåa knästrumporna (från Åhléns) men jag hittade inga snygga kjolar

14 aug, 2013 11:02

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Idag ska jag köpa knästrumpor och några kortkjolar


Åh! Köp åt mig också?

Jag är i stort behov av både knästrumpor och kjolar ^^ Äger typ inte en enda kjol D:

Du kan få de mörkblåa knästrumporna (från Åhléns) men jag hittade inga snygga kjolar


yeey
Åh, attans D: ja, det är svårt o hitta kjolar faktikst.....

14 aug, 2013 11:11

Borttagen

Avatar


JIPPIE!
Nu är kapitlet utsatt!

14 aug, 2013 11:35

Borttagen

Avatar


Känner mig otroligt löjlig men jag sitter och tittar på Hannah Montana - har till och med frivilligt köpt sista serien =D

EDIT: Nej, vad säger jag? :O Sista säsongen, heter det!

14 aug, 2013 11:48

Detta inlägg ändrades senast 2013-08-14 kl. 12:13
Antal ändringar: 1

Siriusis
Elev

Avatar


Varför måste Megan fox vara så het ? Liksom Oh my gawd, give me some.

Hai

14 aug, 2013 12:07

1 2 3 ... 13411 13412 13413 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.