@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 aug, 2013 23:31 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: 0 Skrivet av Siriusis: googla aldrig "ariel and hercules are cousins tumblr" om du inte vill ha din barndom (och hjärna) förstörd. Är de kusiner?! Ooops ;3 DE ÄR KUSINER Men… vad är det för farligt med det? xD♥ (1/2) Jag kan inte se på någon av dessa två filmerna utan att tänka på det (2/2) Jag tänkte inte på det själv.... Hai 13 aug, 2013 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: 0 Skrivet av Siriusis: googla aldrig "ariel and hercules are cousins tumblr" om du inte vill ha din barndom (och hjärna) förstörd. Är de kusiner?! Ooops ;3 DE ÄR KUSINER Men… vad är det för farligt med det? xD♥ (1/2) Jag kan inte se på någon av dessa två filmerna utan att tänka på det (2/2) Jag tänkte inte på det själv.... Haha 13 aug, 2013 23:35 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: 0 Skrivet av Siriusis: googla aldrig "ariel and hercules are cousins tumblr" om du inte vill ha din barndom (och hjärna) förstörd. Är de kusiner?! Ooops ;3 DE ÄR KUSINER Men… vad är det för farligt med det? xD♥ (1/2) Jag kan inte se på någon av dessa två filmerna utan att tänka på det (2/2) Jag tänkte inte på det själv.... Haha vet inte fall jag ska skratta eller gråta. Jag bör ha tänkt på det D: men jajajajajaj, någon annan gjorde det. Tänkte på en annan sak dock, BÅDA ÄR GINGERS Hai 13 aug, 2013 23:36 |
|
Obliviate_
Elev |
eftar att ha fått lyft upp våran hundvalp flertalet gånger o försvarat den mot våra grannars JETTESNELA hundar som bara gläser, gör utfall o visar tänderna (men självklart inte vill nått illa) så har jag nu beställt en försvarssprej som används mot hundar. Irriterar deras slemhinnor bara, inget permanent men nog för o få dom o ge sig.
Vovve blir stor o jag kan fan inte lyfta henne hur länge som helst o jag tänker fan inte låta henne slåss heller. 13 aug, 2013 23:37 |
|
LunaLovegood1
Elev |
13 aug, 2013 23:37 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 13 aug, 2013 23:38 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av LunaLovegood1: jag tror jag är lite av ett indigobarn. Welcome to the club. Spoiler: Tryck här för att visa!
13 aug, 2013 23:39 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på Sex & the city och pratar med syster lite halvt....
Jag gillar inte OST btw... 13 aug, 2013 23:41 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Siriusis: Skrivet av LunaLovegood1: jag tror jag är lite av ett indigobarn. Welcome to the club. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() Stalker ;3 men vänta vah, har jag gjort ett inlägg om indigobarn där? :o Hai 13 aug, 2013 23:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen