@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det åskade konstant i en timme så vi var tvungna att dra ut alla kontakter.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 aug, 2013 21:57 |
|
Nordanhym
Elev |
"... hoping you are well, Mafalda Hopkirk." Typiskt sekreterare att skriva sånt efter att de just berättat dåliga nyheter för någon xD
![]()
13 aug, 2013 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Drömde förra natten (eller säger man inatt? Fast det låter konstigt... med tanke på att det är kväll och... ugh, nevermind) att jag kunde sjunga. Min sångröst var typ perfektion.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 aug, 2013 22:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-13 kl. 22:09
|
|
EmahS
Elev |
13 aug, 2013 22:09 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 aug, 2013 22:10 |
|
EmahS
Elev |
Det är inte klart... Han har precis gått ut med det. Jag hoppas lite på Andreas Weise om nu Måns väljer att sluta
13 aug, 2013 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Det är inte klart... Han har precis gått ut med det. Jag hoppas lite på Andreas Weise om nu Måns väljer att sluta Ingen aning om vem det är, lol. Men åh. Nu kommer Allsång på skansen vara mycket sämre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 aug, 2013 22:13 |
|
Siriusis
Elev |
Pizza om nom nom ♥
Hai 13 aug, 2013 22:37 |
|
Nordanhym
Elev |
13 aug, 2013 22:37 |
|
cikki
Elev |
13 aug, 2013 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen