Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Alltså det där är precis jag Dx Jag har en stor crush på en tjej, och sen kan jag aldrig skilja på om jag är kär eller bara vänskapskänslor med vissa andra personer. GAH, det gör mig galen för man vill ju bara vara deras vän! ;;
27 mar, 2014 19:45 |
|
cirklar
Elev |
Vi hade genrep idag och det var så mycket som inte gick rätt. Ljudet var struligt, scenografin är fortfarande inte helt färdig, de yngsta kommer inte upp på scen i tid och det finns scener som vi borde repat fler gånger. Nu är jag riktigt nervös inför premiären imorgon. Hur ska det här gå?
28 mar, 2014 23:20 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av cirklar: Vi hade genrep idag och det var så mycket som inte gick rätt. Ljudet var struligt, scenografin är fortfarande inte helt färdig, de yngsta kommer inte upp på scen i tid och det finns scener som vi borde repat fler gånger. Nu är jag riktigt nervös inför premiären imorgon. Hur ska det här gå? Kom ihåg den gyllene regeln: Genrep ska gå dåligt! Jag är säker på att premiären kommer att bli super! ![]()
28 mar, 2014 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av cirklar: Vi hade genrep idag och det var så mycket som inte gick rätt. Ljudet var struligt, scenografin är fortfarande inte helt färdig, de yngsta kommer inte upp på scen i tid och det finns scener som vi borde repat fler gånger. Nu är jag riktigt nervös inför premiären imorgon. Hur ska det här gå? Kom ihåg den gyllene regeln: Genrep ska gå dåligt! Jag är säker på att premiären kommer att bli super! Jag ville typ dö efter genrepet i onsdags. Det gick inte bra någonstans och jag var så nervös att jag hade ont i magen och ville spy. Men på premiären så blev det kanon trots allt! 29 mar, 2014 00:11 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 mar, 2014 00:16 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag är supermega glad just nu och det bara bubblar i hela mig ^^ Vad härligt! vad har gjort dig så glad? ![]()
29 mar, 2014 00:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Well jag blev typ tillsammans med en underbar person idag, och jag skypar med honom just nu^^ Han är bara så fin typ :3Skrivet av yerAwizardThea: Jag är supermega glad just nu och det bara bubblar i hela mig ^^ Vad härligt! vad har gjort dig så glad?
29 mar, 2014 00:20 |
|
kitto
Elev |
Jag behöver verkligen kärlek just nu. Det känns som om jag är ensam kvar och att alla har försvunnit. Jag är bara helt tom. Jag behöver en kram, någon som håller om mig. Jag vill känna någons närhet, att jag är viktig. Jag vill känna mig älskad. Jag vill hålla någons hand och försiktigt trycka den när jag tittar bort. Jag vill vila mot någons bröstkorg och känna hur våra hjärtslag slår i takt med varandra. Jag vill känn någons doft och någons mjuka hår kittla mig. Men jag är helt ensam, alla har försvunnit. Alla sover utom jag.
29 mar, 2014 00:40 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av kitto: Jag behöver verkligen kärlek just nu. Det känns som om jag är ensam kvar och att alla har försvunnit. Jag är bara helt tom. Jag behöver en kram, någon som håller om mig. Jag vill känna någons närhet, att jag är viktig. Jag vill känna mig älskad. Jag vill hålla någons hand och försiktigt trycka den när jag tittar bort. Jag vill vila mot någons bröstkorg och känna hur våra hjärtslag slår i takt med varandra. Jag vill känn någons doft och någons mjuka hår kittla mig. Men jag är helt ensam, alla har försvunnit. Alla sover utom jag. Det där var en väldigt fin sammanfattning av vad även jag känner denna afton. ![]()
29 mar, 2014 01:00 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av kitto: Jag behöver verkligen kärlek just nu. Det känns som om jag är ensam kvar och att alla har försvunnit. Jag är bara helt tom. Jag behöver en kram, någon som håller om mig. Jag vill känna någons närhet, att jag är viktig. Jag vill känna mig älskad. Jag vill hålla någons hand och försiktigt trycka den när jag tittar bort. Jag vill vila mot någons bröstkorg och känna hur våra hjärtslag slår i takt med varandra. Jag vill känn någons doft och någons mjuka hår kittla mig. Men jag är helt ensam, alla har försvunnit. Alla sover utom jag. Det där var en väldigt fin sammanfattning av vad även jag känner denna afton. Sending virtual hugs to yoah ♥ 29 mar, 2014 01:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen