Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
1 jul, 2012 23:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: men nej det var inte meningen Skrivet av Cara Riddle: Du skrämmer mig. Skrivet av AlexZz: haha jaså? xD haha då skall vi överraska dig i sommar xD Skrivet av Cara Riddle: Tro mig, jag kommer bli överraskad om jag får ett sms eller dylikt att ni är i Gimo. Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 ![]()
1 jul, 2012 23:24 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: It's cool. Men serri förvarna mig på något sett... ett sms, ringa, uggla ja vadsomhelst! XDSkrivet av AlexZz: men nej det var inte meningen Skrivet av Cara Riddle: Du skrämmer mig. Skrivet av AlexZz: haha jaså? xD haha då skall vi överraska dig i sommar xD Skrivet av Cara Riddle: Tro mig, jag kommer bli överraskad om jag får ett sms eller dylikt att ni är i Gimo. Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 . .
1 jul, 2012 23:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Om Louise ger mig pepparkakor kan jag vara snäll nog att göra det Skrivet av Cara Riddle: It's cool. Men serri förvarna mig på något sett... ett sms, ringa, uggla ja vadsomhelst! XD Skrivet av AlexZz: men nej det var inte meningen Skrivet av Cara Riddle: Du skrämmer mig. Skrivet av AlexZz: haha jaså? xD haha då skall vi överraska dig i sommar xD Skrivet av Cara Riddle: Tro mig, jag kommer bli överraskad om jag får ett sms eller dylikt att ni är i Gimo. Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 ![]()
1 jul, 2012 23:46 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Cara Riddle: Det kan vi ändra på
1 jul, 2012 23:50 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag köper pepparkakor åt dig om du gör det. OwQ Skrivet av AlexZz: Om Louise ger mig pepparkakor kan jag vara snäll nog att göra det Skrivet av Cara Riddle: It's cool. Men serri förvarna mig på något sett... ett sms, ringa, uggla ja vadsomhelst! XD Skrivet av AlexZz: men nej det var inte meningen Skrivet av Cara Riddle: Du skrämmer mig. Skrivet av AlexZz: haha jaså? xD haha då skall vi överraska dig i sommar xD Skrivet av Cara Riddle: Tro mig, jag kommer bli överraskad om jag får ett sms eller dylikt att ni är i Gimo. Skrivet av AlexZz: men de tär inte lika roligt xD då blir du inte vöerraskad när du vaknar xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha okej vi får vara snälla då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: äh vi är tds vi är de elaka och onda så hon ahr inte en chans Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 Asså, jag vet men jag bryr mig ju om henne trots att hon är lite bossig... XD Eller så är jag bara vaken hela natten så att ni inte kan stirra på den sovande jag... :3 . .
1 jul, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kattninen: Ja det måste vi! Skicka ett meddelande när du vill och om du vill Hihi HarryPotterr, då verkligen måste vi börja snacka med varann! So here are I X) 2 jul, 2012 08:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ronald Weasley ja det tkr jag
AlexZz ja det är kanske bäst om vi är på den säkra sidan och gör det ^^ ![]()
2 jul, 2012 08:58 |
|
-Patronus-
Elev |
2 jul, 2012 09:12 |
|
Fang
Elev |
HarryPotterr och Margaret: Tack!
2 jul, 2012 10:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen