@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. jo det finns ju alltid kyrkparken där nere vid vattnet, sen finns det en massa runt burger king och elgiganten där borta, sen om man åker bort mot fotbollsplanen finns det skog där också du kommer inte undan skogsbo! Men den delen av Motala är ju inte central ju! Det är ju typ utkanten av Motala. Och ofta tt du varit i Motala? XD har land där typ. och tro mig, man ser på er allihop att ni är skogsmullar 9 okt, 2011 21:55 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. jo det finns ju alltid kyrkparken där nere vid vattnet, sen finns det en massa runt burger king och elgiganten där borta, sen om man åker bort mot fotbollsplanen finns det skog där också du kommer inte undan skogsbo! Men den delen av Motala är ju inte central ju! Det är ju typ utkanten av Motala. Och ofta tt du varit i Motala? XD har land där typ. och tro mig, man ser på er allihop att ni är skogsmullar Det är ju inte kul, för det är ju inte ens sant! Jag hatar att vara i skogen äckligt. Finns fyllon på stan och det är också äckligt så jag håller mig oftast inomhus. 9 okt, 2011 21:57 |
|
superman
Elev |
9 okt, 2011 21:58 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: thahah that was a nice one b1 leumas vän jag visste inte ens att ni hade internetuppkoppling där ute i skogen. ett mirakel att ni har dvd o.o Varför tror alla att jag bor i skogen? XD du är ju skogshuggare junior! Och vart har du fått det ifrån? XD Jag bor i centrala Motala typ och här finns inga träd. jo det finns ju alltid kyrkparken där nere vid vattnet, sen finns det en massa runt burger king och elgiganten där borta, sen om man åker bort mot fotbollsplanen finns det skog där också du kommer inte undan skogsbo! Men den delen av Motala är ju inte central ju! Det är ju typ utkanten av Motala. Och ofta tt du varit i Motala? XD har land där typ. och tro mig, man ser på er allihop att ni är skogsmullar Det är ju inte kul, för det är ju inte ens sant! Jag hatar att vara i skogen äckligt. Finns fyllon på stan och det är också äckligt så jag håller mig oftast inomhus. Vi vet. Du lever på ett burger king, du och skogsfolket xD 9 okt, 2011 21:59
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 22:00
|
|
Borttagen
|
Jag är skogsmulle och stolt över det.
Fast att bo i skogen verkar ju vara något att skämmas över enligt leumas vän, så kanske inte är så omtyckt längre? 9 okt, 2011 22:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 22:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: jag hatar kyrkor, seriöst, they freak me out. Gissa vem som ska SOVA i en kyrka i helgen? Varför då? varför jag är rädd för kyrkor, eller varför jag ska sova i en kyrka? 9 okt, 2011 22:01 |
|
Luna 1
Elev |
9 okt, 2011 22:02 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: jag hatar kyrkor, seriöst, they freak me out. Gissa vem som ska SOVA i en kyrka i helgen? Varför då? varför jag är rädd för kyrkor, eller varför jag ska sova i en kyrka? Det sistnämda. 9 okt, 2011 22:02 |
|
Borttagen
|
leumas vän - en grej med konfan, så vi ska kunna lära känna varandra bättre typ
9 okt, 2011 22:03 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är skogsmulle och stolt över det. Fast att bo i skogen verkar ju vara något att skämmas över enligt leumas vän, så kanske inte är så omtyckt längre? Jag tycker inte om skogsmullar smutsiga typ, men jag tycker inte om snobbiga storstadsbor heller, för dom är bara så jobbiga. Jag är någonstans emellan dom 2 Och jag bor inte i skogen! Motala har typ 45000 invånare och är inte någon jäkla byhåla! 9 okt, 2011 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen