Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Vem blev inte det? ♥ GUd, så underbara...♥ 30 okt, 2011 22:10 |
|
MonsterCookie
Elev |
SIIIRIIII What the devil's going on here?! :'O </3 (okej, jag är inte världens största Fremionefan heller, men det är ju gölligt juh :'33 ♥) wolfstar deserved better. 30 okt, 2011 22:22 |
|
Borttagen
|
ROMIONE FOREVER!
Fred ska vara med mig! ♥ 30 okt, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
^HAHAHA ELLER HUR! INTE PARA IHOP HONOM MED HERMIONE NU!
30 okt, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
Ja, I mean, he is MINE!! ♥
30 okt, 2011 23:17 |
|
Borttagen
|
YEAH! He is all yours!
30 okt, 2011 23:35 |
|
Anapneo
Elev |
ROMIONE!!!
Jag är en riktigt stor Romione shipper, och Emma och Rupert... Men om dom inte är tillsammans ska Rupert vara med mig
30 okt, 2011 23:36 |
|
si_tonks
Elev |
31 okt, 2011 07:29 |
|
Borttagen
|
Bra att alla är överens då
Men Rowling funderade ju faktiskt på att para ihop Fred med Hermione... Frågar ofta mig själv om han hade fått leva då..? 31 okt, 2011 08:23 |
|
si_tonks
Elev |
^yep, vi är överens
Alltså om hon parat ihop Fred och Hermione så skulle antagligen hon låtit George dö och då skulle Fred att förstöras och då blir det koplicerat med Hermione...allt blev lite komplicerat nu, men jaa ![]()
31 okt, 2011 08:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen