the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Hm där ser man " sa Sai
" Vi bör nog ha tillräkligt med granris nu " sa Sai som inte kunde bära mer.
21 nov, 2015 23:02
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2015 23:03
|
|
Borttagen
|
Sai började då gå tillbaka de kunde ju bara hämta mer om det behövdes mer.
" Vad tycker du om att sova i skogen? " frågade Sai.
21 nov, 2015 23:05
|
|
Borttagen
|
"Har aldrig gjort det" sa Rin väldigt osäkert,
21 nov, 2015 23:06
|
|
Borttagen
|
" Åh okej har själv gått i japans scutgrupp så sovit ute rätt mycket " sa Sai.
21 nov, 2015 23:12
|
|
Borttagen
|
" om du nu kommer i från Japan så borde du veta vem jag är" sa Rin och såg mot Sai
21 nov, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
" Ja jag vet vem du är men det är dumt att avslöja dig då jag inte känner för att få hit en massa fotografer och sånt " sa Sai som själv hatade att bli Fotograferad eller nånting sånt där.
21 nov, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
" jag förstår det" sa Rin och suckade . Rin började bygga på vindskyddet.
21 nov, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
Sai la ner granriset i vindskyddet och log det började likna något.
21 nov, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
efter några minuter var vindskyddet klart.
"Det där gick ju bra" sa Yukiko och log lite grann.
22 nov, 2015 04:01
|
Du får inte svara på den här tråden.