Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag suckar och går ut. Jag tänker inte se på mer, de börjar bli äckliga. Jag ser mig om, var är Brian? Tess? Cornelia?
14 dec, 2013 02:03
|
|
Borttagen
|
Efter en klunk mår jag bättre, jag har fått en riktig boost.
Tillbaka i rummet. festen dunkar på för fullt och jag möter Pling.
"Vad är det Pling?!"
14 dec, 2013 02:05
|
|
Borttagen
|
Jag ser fövånat och lättat upp på Brian.
- Jag vill inte stanna, de har börjat bli lite för grova för min smak!! Säger jag och rynkar på näsan. Plötsligt kommer Fetarne gående, hand i hand med Carl-Gunnar-Puttefnask. De hälsar på mig och jag ler mot dem.
(Behövde bara få de där vackra namnen ur mig :'  )
14 dec, 2013 02:07
|
|
Borttagen
|
 *)
"Okej", jag ler svagt. Sen drar jag ut henne på dansgolvet till 'Magic Triangle's låt 'Party at the dungeons'.
14 dec, 2013 02:11
|
|
Borttagen
|
Jag följer med Brian. Den här låten gillar jag. Jag rörr mig,i takt till musiken och det är som om jag glömmer allt annat. Där finns bara musiken, takten och jag och mina rörelser.
14 dec, 2013 02:13
|
|
Borttagen
|
Jag nästan svävar när jag drar upp ena benet från golvet, plus att jag känner mig nyckter.
"DET HÄR ÄÄÄÄGER!!!"
14 dec, 2013 02:14
|
|
Borttagen
|
Jag öppnar ögonen och skrattar när jag ser Brian. Vi dansar länge.
14 dec, 2013 02:17
|
|
Borttagen
|
JAg slutar att dansa och börjar mer, röra mig. Och hoppa… Och skratta… Och mest bara dansa för att jag är för full för att göra annat.
14 dec, 2013 02:23
|
|
Borttagen
|
Jag flinar, snacka om att Brian är full! Jag bestämmer mig för att bli lite mer packad och hämtar en flaska wisky.
- Får det vara lite dricka? Flinar jag åt Brian och håller upp flaskan.
14 dec, 2013 02:28
|
|
Borttagen
|
"Alltid"; jag ler stort och tar emot flaskan.
14 dec, 2013 02:45
|
Du får inte svara på den här tråden.