Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
"Har du lust att dra dit nu?" frågade hon leendes.
Come to the dark side, we have Draco 18 jun, 2013 23:18 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Får vi gå dit nu?" frågar han och gäspar lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jun, 2013 23:25 |
|
Nessie Black
Elev |
Licy nickade. "Jag såg att några från Ravenclaw och Huffelpuff gick dit för typ en halvtimme sen" sa hon och logz
Come to the dark side, we have Draco 18 jun, 2013 23:30 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Okej, visst, vi kan gå." säger han och börjar gå mot Hogsmeade.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jun, 2013 23:36 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ler och går upp vid hans sida.
Come to the dark side, we have Draco 18 jun, 2013 23:36 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Dorian går ganska sakta mot Hogsmeade och ser sig omkring. "Folk säger att dom hör saker från den stugan." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jun, 2013 23:46 |
|
Nessie Black
Elev |
"Vilken stuga?" frågar Lucy nyfiket. "Kan vi kolla in stugan?"
Come to the dark side, we have Draco 18 jun, 2013 23:51 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Nej, det tycker inte jag vi ska, det känns inte som en bra sak." säger han och suckar lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jun, 2013 23:52 |
|
Nessie Black
Elev |
"Varför inte?" frågar hon och lägger en hand om hans arm.
Come to the dark side, we have Draco 18 jun, 2013 23:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det känns inte så bra att gå dit." säger han och skakar på huvudet.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jun, 2013 23:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen