The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: hade sista inlägget Nej, det var jag, men fick radera det xD Haha Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 aug, 2012 21:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
27 aug, 2012 19:01 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:05 |
|
amanda1104
Elev |
Kan vi inte anordna en PJ-träff
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 20:06 |
|
Majis
Elev |
Det skulle vara awesome, men... Var?? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:07 |
|
amanda1104
Elev |
Stockholm?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 20:07 |
|
Majis
Elev |
Öh... Ja... Men osäkert om jag kan komma då... Bor typ... 300 mil därifrån? Haha xD Men liksom jag bor i södra småland liksom... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:12 |
|
amanda1104
Elev |
Ingen aning... Men behöver man vara inomhus... Under sommaren kan man ju vara utomhus
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 20:14 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Ingen aning... Men behöver man vara inomhus... Under sommaren kan man ju vara utomhus Ja, om det inte spöregnar xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 aug, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Öh... Ja... Men osäkert om jag kan komma då... Bor typ... 300 mil därifrån? Haha xD Men liksom jag bor i södra småland liksom... jag bor i skåne mellersta nära lund så småland bättre än stockholm 27 aug, 2012 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen