Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
twisted
Elev |
Men så svaaaraa på sms dåå... What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 16 maj, 2013 16:07 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Du är så jävla jobbig och barnslig och patetisk. Men du är min vän, så jag håller ut och hoppas att du har en jävligt bra anledning, lilla wb.
![]()
16 maj, 2013 18:28 |
|
amanda1104
Elev |
Jag hatar dig eftersom jag älskar dig. Du krossade mig när nu började ignorera dig. Två vänner har frågat om dom ska slå ner dig men jag säger nej. Du ska bara veta hur mycket jag skulle göra för dig. Jag vet att jag är en idiot men snälla, säg iallafall HEJ!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 maj, 2013 18:41 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av amanda1104: Eller hur säg bara HEJ! Jag hatar dig eftersom jag älskar dig. Du krossade mig när nu började ignorera dig. Två vänner har frågat om dom ska slå ner dig men jag säger nej. Du ska bara veta hur mycket jag skulle göra för dig. Jag vet att jag är en idiot men snälla, säg iallafall HEJ! (var tvungen att citera för jag känner nästan samma) 16 maj, 2013 20:51 |
|
dillen99
Elev |
Nu är det minst tio stycken olika personer som sagt att vi antingen passar tillsamans eller att vi bråkar (skojbråkar) som om vi vore ett par.
Antingen fattar inte jag att de skojar eller så fattar inte du vad de menar? ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 17 maj, 2013 21:02 |
|
Verro_Luna
Elev |
17 maj, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag älskar dig. Okej? Jag vet att du typ inte vet vem jag är, men fortfarande. Du är finast. Massor med kramar!
18 maj, 2013 14:44 |
|
.Ginny.
Elev |
Hur blir det nu? Kära du, jag tycker att vi hade det bra som det var! Vad hände?!
_SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
18 maj, 2013 21:23 |
|
_Bella_<3
Elev |
18 maj, 2013 23:27 |
|
Elma00
Elev |
JAg är rädd för ögonkontakt... det är därför jag kollar bort, inte för att jag inte gillar dig, för det gör jag.
19 maj, 2013 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen