The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan inte vi prata flum-engelska?
Maj nejm is Sanna änd aj äm 100000 jers åold. Vatt is jår nejm? 22 feb, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan inte vi prata flum-engelska? Maj nejm is Sanna änd aj äm 100000 jers åold. Vatt is jår nejm? Maj nejm is Jennica änd aj äm 11 jers åold. 22 feb, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan inte vi prata flum-engelska? Maj nejm is Sanna änd aj äm 100000 jers åold. Vatt is jår nejm? Maj nejm is Jennica änd aj äm 11 jers åold. okej ju ar jang görl i am 100000 jers old... 22 feb, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: maj nejm is lin änd amj 13 jers åld and i lave hary poterSkrivet av Borttagen: Kan inte vi prata flum-engelska? Maj nejm is Sanna änd aj äm 100000 jers åold. Vatt is jår nejm? Maj nejm is Jennica änd aj äm 11 jers åold. 22 feb, 2012 20:51 |
|
Lills
Elev |
22 feb, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: maj nejm is lin änd amj 13 jers åld and i lave hary poter Skrivet av Borttagen: Kan inte vi prata flum-engelska? Maj nejm is Sanna änd aj äm 100000 jers åold. Vatt is jår nejm? Maj nejm is Jennica änd aj äm 11 jers åold. aj lav harry potter tu! i lav fred and george and luna lovegood! Batt samtajms Draco malfoy is okej... Jag måste gå och sova nu, är tröööt... Natti natti!! Sov gott! 22 feb, 2012 20:54 |
|
Lills
Elev |
22 feb, 2012 20:55 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: jag med c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: låren flumelilum Jaa, Så Vad Flummar Alla Nu Då? xD Öh, okej. Vad nu det betyder... Hittade bästa skämtet nu: Röda ögon hundra ben gul rygg svarta räner!! Han: vet du vad som har röda ögon,hundra ben, gul rygg och svarta ränder Hon:Jag ger upp,jag har ingen aning Han: Jag vet inte heller men jag såg en sån krypa upp på ditt ben och fara under din kjol... Inte riktigt min humor, men den var väl kul :] "Vet du vad Eric sade då han hade gjort klart gurksalladen?" "Nej" "Han sa: Nu är gurksalladen klar!" Hahhahahahahaha, dööör ♥ ÄLSKAR sådana skämt! xP Först trodde jag att du menade Eric Saade, så nu sitter jag och tänker på honom när han står och gör gurksallad. C: Och nu sitter jag och tänker på honom när han äter gurksallad. xD Jag läste: ... nu sitter jag och äter på honom när han tänker gurksallad. Vad läskigt!!! XP Varför är det läskigt? C: Min dåliga humor, bara. Vad har 7C gjort med mig, egentligen?? 22 feb, 2012 20:55 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
jag älskar rosa köksaker skämt, typ:
varför gick inte pelle över vägen? för att hans farmors mormors mor hade ingen rosa brödrost
22 feb, 2012 21:00 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: jag älskar rosa köksaker skämt, typ: varför gick inte pelle över vägen? för att hans farmors mormors mor hade ingen rosa brödrost Älskar också sådana! Två elefanter var ute och flög. Den ena krockade med en flygande älg, men det gjorde inget, för älgens farmor hade en rosa mikrovågsugn. 22 feb, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen