Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 133 134 135 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Nej vi menar ingen, INGEN! Ok??
Ingen ska dö, så är det bara.





Alla ignorerar min fina middag D:

31 dec, 2011 12:18

Borttagen

Avatar


vad då ignorerar, Minidjuret?

31 dec, 2011 12:19

Minidjuret
Elev

Avatar


^

alla goda alltså

31 dec, 2011 12:21

carro78
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Nej vi menar ingen, INGEN! Ok??
Ingen ska dö, så är det bara.





Alla ignorerar min fina middag D:
bra och vilken middag?? Och nu är jag förvirrad, vad gör vi inte här?? Dödar eller erövrar harrys garderob??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

31 dec, 2011 12:21

Minidjuret
Elev

Avatar


Vi dödar inte.

Kolla of topic, där står det om en middag

31 dec, 2011 12:22

Borttagen

Avatar


Jag har bestämt mig för att lämna "The dark side".

31 dec, 2011 12:22

Borttagen

Avatar


vi dödar ingen här, okej?

har gjort en liten reklam för middagen, men... äsch. :c
så mycket får man tillbaka för att vara lite snäll en dag.

Miyuki: varför? D:

31 dec, 2011 12:23

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har bestämt mig för att lämna "The dark side".


Nej varför det? D:

31 dec, 2011 12:24

carro78
Elev

Avatar


Jag vill ha harrys garderob nuu!! För jag vill ha en hogwarts klädnad!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

31 dec, 2011 12:27

Borttagen

Avatar


Joinar!

31 dec, 2011 12:27

1 2 3 ... 133 134 135 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.