The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Nej vi menar ingen, INGEN! Ok??
Ingen ska dö, så är det bara. Alla ignorerar min fina middag D: 31 dec, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
vad då ignorerar, Minidjuret?
31 dec, 2011 12:19 |
|
Minidjuret
Elev |
^
alla goda alltså 31 dec, 2011 12:21 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av Minidjuret: bra och vilken middag?? Och nu är jag förvirrad, vad gör vi inte här?? Dödar eller erövrar harrys garderob??Nej vi menar ingen, INGEN! Ok?? Ingen ska dö, så är det bara. Alla ignorerar min fina middag D:
31 dec, 2011 12:21 |
|
Minidjuret
Elev |
Vi dödar inte.
Kolla of topic, där står det om en middag 31 dec, 2011 12:22 |
|
Borttagen
|
Jag har bestämt mig för att lämna "The dark side".
31 dec, 2011 12:22 |
|
Borttagen
|
vi dödar ingen här, okej?
har gjort en liten reklam för middagen, men... äsch. :c så mycket får man tillbaka för att vara lite snäll en dag. Miyuki: varför? D: 31 dec, 2011 12:23 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har bestämt mig för att lämna "The dark side". Nej varför det? D: 31 dec, 2011 12:24 |
|
carro78
Elev |
31 dec, 2011 12:27 |
|
Borttagen
|
Joinar!
31 dec, 2011 12:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen