Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Människorna som jag får känslor för?xDSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.- Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer. Let's kill them... With fire... Nah I like em' I can't kill em' D: Your feelings? I don't like mine, they are disturbing and I can't concentrate... Haha what? xD Va? xD Vad menar du egentligen? xD Vad kan du inte döda? xD
26 mar, 2014 22:15 |
|
SevLoveer
Elev |
26 mar, 2014 23:35 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Människorna som jag får känslor för?xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.- Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer. Let's kill them... With fire... Nah I like em' I can't kill em' D: Your feelings? I don't like mine, they are disturbing and I can't concentrate... Haha what? xD Va? xD Vad menar du egentligen? xD Vad kan du inte döda? xD Ja men, heh, det är ju dem som vi inte ska döda xD Aja, det var inget. I hope it'll get better with your feelings! ^^
27 mar, 2014 07:10 |
|
Frivolt
Elev |
När man vaknar och är så jäkla deppig så man inte ens vill gå upp ur sängen och funderar skarpt på att inte ens försöka....
27 mar, 2014 09:06 |
|
JosefinFini
Elev |
27 mar, 2014 11:13 |
|
Borttagen
|
Så äcklig. 543 kalorier innan klockan ens hunnit bli 12.
27 mar, 2014 11:56 |
|
Myling
Elev |
Jag sa åt mig själv att inte förvänta mig något. Inget alls.
Inget inget inget. För jag vet ju hur det blivit förut och hur du funkar. Men något litet i mig som alltid hoppas hoppades. Den hoppades få att se dig skratta och dina varma läppar. Den lilla biten i mig som av sig själv vaknade jättetidigt och pirrade i magen. Den behöver inte mycket, den vill inte ha mycket. Bara något. Och nu sitter jag här och är bara trött. Trött för att något i mig hoppades och blev besviket. För med det där lilla hoppet kom allt tillbaka som jag tryckt undan och gömt och glömt under ett halvår för att det blev så jobbigt. Hur mycket jag tycker om dig. Hur JÄVLA mycket jag tycker om dig. Jag orkar ju inte. Jag orkar inte tycka om dig så mycket för jag känner så ofta en sån stor oro över hur du mår och vad du gör mot dig själv. Jag hör saker från folk runt mig, ser bilder på dig och något i mig känner igen något i det jag ser och hör och det kliar av oro. Och DU går inte att få tag på. Du VILL inte gå att nå. Och hur mycket jag än tycker om dig och tycker om att bara andas i din närhet så orkar jag inte. Men något i mig hoppas ändå och jag kan inte få bort det. 27 mar, 2014 13:28 |
|
Chaemy
Elev |
JEVLAR VAD JAG ÄR RÄDD! Såg ett hemskt videoklipp som garanterat kommer att göra mig livrädd när jag ska sova och nu när det är mörkt.. Är så rädd.. Vet någon hur man ställer in hjärnan på att förstå att sådana där monster inte existerar?
27 mar, 2014 19:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: JEVLAR VAD JAG ÄR RÄDD! Såg ett hemskt videoklipp som garanterat kommer att göra mig livrädd när jag ska sova och nu när det är mörkt.. Är så rädd.. Vet någon hur man ställer in hjärnan på att förstå att sådana där monster inte existerar? Se på Monsters Inc 27 mar, 2014 19:28 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: JEVLAR VAD JAG ÄR RÄDD! Såg ett hemskt videoklipp som garanterat kommer att göra mig livrädd när jag ska sova och nu när det är mörkt.. Är så rädd.. Vet någon hur man ställer in hjärnan på att förstå att sådana där monster inte existerar? Se på Monsters Inc Det var en bra idé! Jag kommer ju inte våga gå hela vägen nedför trappan till datorn dock D: Se aldrig Lights Out!! Jag dööööör.
27 mar, 2014 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen