Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer.
26 mar, 2014 21:38 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.-Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer.
26 mar, 2014 21:39 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.- Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer. Let's kill them... With fire...
26 mar, 2014 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. När jag var yngre hade jag väldigt svårt att skilja på känslor för vänner och kärlekskänslor och trodde att jag var kär i alla som ville bli min vän, eller som jag ville skulle bli min vän. Jag tror att det går över, eller så lär du dig skillnaden mellan vänkänslor och kärlekskänslor. Hur som så blir det bättre till slut. :> 26 mar, 2014 21:47 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.- Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer. Let's kill them... With fire... Nah I like em' I can't kill em' D:
26 mar, 2014 22:00 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.- Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer. Let's kill them... With fire... Nah I like em' I can't kill em' D: Your feelings? I don't like mine, they are disturbing and I can't concentrate on stuff...
26 mar, 2014 22:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-26 kl. 22:11
|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.- Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer. Let's kill them... With fire... Nah I like em' I can't kill em' D: Your feelings? I don't like mine, they are disturbing and I can't concentrate... Haha what? xD Skrivet av Borttagen: Jaaa jag tror nog det är så. Men det känns så annorlunda att älska någon och må bra i deras närhet än att bli kränkt och tro att de är ens vänner.Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. När jag var yngre hade jag väldigt svårt att skilja på känslor för vänner och kärlekskänslor och trodde att jag var kär i alla som ville bli min vän, eller som jag ville skulle bli min vän. Jag tror att det går över, eller så lär du dig skillnaden mellan vänkänslor och kärlekskänslor. Hur som så blir det bättre till slut. :>
26 mar, 2014 22:04 |
|
lumos1
Elev |
26 mar, 2014 22:04 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: *highfive* for fucking feelings -.- Skrivet av yerAwizardThea: HAHA jag hatar att jag får känslor för varenda person som jag lär känna ordentligt. Like da f**k!? De har aldrig känslor tillbaks så det är ju en bra sak. Men liksom jag vill ju inte! Jag vill vara deras vän, inte nåt annat. Oh, jag har exakt samma problem, seriously O_O Det är sjuttsingen skitjobbigt... fast för stunden har det börjat bli bättre, förut kunde jag få känslor för flera stycken samtidigt, nu är det en åt gången och inte lika mycket heller. Men det är ändå jobbigt när det väl händer. Let's kill them... With fire... Nah I like em' I can't kill em' D: Your feelings? I don't like mine, they are disturbing and I can't concentrate... Haha what? xD Va? xD Vad menar du egentligen? xD Vad kan du inte döda? xD
26 mar, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
Nästa vecka ska jag börja gå på dala abc (åtstörningsklinik i falun) pga min ätstörning som jag har...känns bra men samtidigt är jag rädd att dom kommer se till att jag kommer äta så jag blir tjock igen
vill inte bli tjock igen...räckte med att jag vägde 75kg (till mina 1.66) förra hösten..dock väger jag 56kg nu. vet att jag inte gått ner på ett hälsosamt sätt alls...äter bara en liten potion till lunch och ibland middag..äter knappt nåt annat. men rör på mig rätt mycket (5km promenader) vet att i slutändan så är detta vad jag behöver...men är ändå rädd att äta och bli tjock 26 mar, 2014 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen