GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_E
Elev |
14 feb, 2013 13:11
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 14:24
|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Tack så jättemycket alla ni som skickat dvärgar till mig. Kan tyvärr inte nämna alla vid namn, men TACK ALLA, JAG BLEVJÄTTEGLAD.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 feb, 2013 13:13 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Äter röda gelé hjärtan i min ensamhet och ska kolla på The Walking dead och försöka skriva klart mitt kapitel till min fanfiction xD
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!
14 feb, 2013 14:24 |
|
luna, lily
Elev |
14 feb, 2013 14:32 |
|
Hedwig96
Elev |
tack alla som skickat till mej!
och glad vändag till alla♥ 14 feb, 2013 14:35 |
|
t i l d a
Elev |
Är sjukt förvånad över alla underbara hälsningar jag har fått! ♥ Trodde inte jag skulle få så många!
14 feb, 2013 14:41 |
|
Borttagen
|
Varsågod Klara Weasley!
14 feb, 2013 15:41 |
|
missy moon
Elev |
14 feb, 2013 15:41 |
|
Tonks_xD
Elev |
Tack för alla dvärgar hörni! ♥
På söndag kommer jag att börja bli aktiv igen, när sportlovet är slut c; jag har inget internet i stugan som vi bor i i sälen, så jag kan bara va inne när vi är i backarna eller i en värnestuga, så ni vet c: ha en bra alla hjärtans dag! ![]()
14 feb, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
Klara Weasley: Tack♥ och varse Love ya♥
14 feb, 2013 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen